Avto

Volkswagnov nizkocenovnik za največ osem tisočakov

Še pred poletjem bo znano, ali bodo odgovorni pri Volkswagnu dali luč za nizkocenovni model. S ceno do največ osem tisočakov bodo ciljali predvsem na trge v razvoju, v Evropi naj ga ne bi prodajali

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

23.03.2014 08:26
Čas branja: 1 min

Pri Volkswagnu se vse bolj ogrevajo za svoj nizkocenovni model, sploh ko vidijo, kako uspešna je Renaultova Dacia. Že v oktobru 2012 so začeli s projektom oblikovanja lastne nizkocenovne znamke, vendar so projekt pozneje zamrznili, saj se jim zatikalo pri visokih notranjih standardih kvalitete ter s tem povezanih produkcijskih stroških.

vw_logo.20140323082445.jpg.c.600px.jpg

V želji da do leta 2018 postanejo največji proizvajalec vozil na svetu kupcem morajo ponuditi avto nižjega cenovnega razreda. Do poletja bo znano, ali bodo vodilni možje potrdili projekt nizkocenovnika, za katerega bi predvsem kupci na trgih v razvoju plačali med šest in osem tisoč evrov. Čez dve leti naj bi ga proizvajali na Kitajskem skupaj s tamkajšnjim partnerjem (FAW ali SAIC). Letna proizvodnja naj bi znašala 500.000 avtomobilov, za razliko od drugih znamk pa VW nizkocenovnika ne bo tržil v Evropi.

V Indiji stekla prodaja Datsuna go

Kitajska je sicer največji trg za cenovno ugodna vozila, VW pa se želi širiti predvsem tam in v Indiji. Tam ledino že orje Nissan, ki je začel s prodajo modela Datsun go in stane približno 3.700 evrov. Poganja ga trivaljnik s 68 konjskimi močmi, proti koncu leta pa bodo predstavili še karavana go+.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
Vlagatelj Maks
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
FINANCE
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike
Finance
ELEKTRIKA
Tanja Smrekar Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 3

Kaos pred novim načinom obračunavanja elektrike: medtem ko na agenciji za energijo ne vidijo težav pri zaračunavanju elektrike po novem, elektrodistribucija opozarja, da je pri odčitavanju vse več motenj, ki jih ne morejo odpravljati sproti.

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
IKT
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 3

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)