Pri Volkswagnu se vse bolj ogrevajo za svoj nizkocenovni model, sploh ko vidijo, kako uspešna je Renaultova Dacia. Že v oktobru 2012 so začeli s projektom oblikovanja lastne nizkocenovne znamke, vendar so projekt pozneje zamrznili, saj se jim zatikalo pri visokih notranjih standardih kvalitete ter s tem povezanih produkcijskih stroških.
V želji da do leta 2018 postanejo največji proizvajalec vozil na svetu kupcem morajo ponuditi avto nižjega cenovnega razreda. Do poletja bo znano, ali bodo vodilni možje potrdili projekt nizkocenovnika, za katerega bi predvsem kupci na trgih v razvoju plačali med šest in osem tisoč evrov. Čez dve leti naj bi ga proizvajali na Kitajskem skupaj s tamkajšnjim partnerjem (FAW ali SAIC). Letna proizvodnja naj bi znašala 500.000 avtomobilov, za razliko od drugih znamk pa VW nizkocenovnika ne bo tržil v Evropi.
V Indiji stekla prodaja Datsuna go
Kitajska je sicer največji trg za cenovno ugodna vozila, VW pa se želi širiti predvsem tam in v Indiji. Tam ledino že orje Nissan, ki je začel s prodajo modela Datsun go in stane približno 3.700 evrov. Poganja ga trivaljnik s 68 konjskimi močmi, proti koncu leta pa bodo predstavili še karavana go+.