Opel mokka leto in pol po začetku prodaje postaja evropska prodajna uspešnica. Za malega kompaktnega športnega terenca so prejeli 200 tisoč naročil, februarja pa celo največ doslej. V Sloveniji je bilo od začetka prodaje oktobra 2012 do danes prodanih več kot 400 mokk - njene cene se začnejo pri slabih 16 tisočakih -, kjer ji je v zelje nekoliko hodil bratranec Chevrolet trax. Znamka se z letom 2015 sicer umika iz Evrope.
Prodaja mokke v Evropi se je podvojila, z 11,3-odstotnim tržnim deležem v razredu pa je bil model tretji najbolje prodajani mali kompaktni SUV. Po njej še posebej radi posegajo v severni Evropi, kjer tržni delež presega 20 odstotkov, v Veliki Britaniji pa njen tržni delež znaša 17 odstotkov. V Nemčiji je mokka letos po prodaji prva med vsemi SUV in ima 12-odstotni tržni delež. Med kupci je pripljubljen tudi integrirani nosilec koles druge generacije FlexFix, mokka pa je kupcem na voljo kupcem tako z izključno sprednjim pogonom, kot pogonom na vsa kolesa (AWD).