Družina trivaljnih bencinskih motorjev PureTech je s pomladjo dobila podmladek. V Citroënih bo tako na voljo tlačno polnjen bencinski motor e-THP130, ob tem vpeljujejo še dizelski motor BlueHDi 180. Med novosti spada tudi nov šeststopenjski samodejni menjalnik nove generacije ter izboljšani amortizerji za DS5.
Novi bencinar je močnejši, hkrati varčnejši
Novi motor e-THP130 je razvije 96 kW (130 KM) pri 5500 vrtljajih v minuti ter doseže največji navor 230 Nm pri 1750 vrtljajih. Ob tem je kompakten, ima manjšo maso in manjše dimenzije. Njegove specifike omogočajo prihranek z vidika izkoristka motorja ob manjši gibni prostornini. Emisije CO2 so zmanjšane za 23 odstotkov (110 g/km) v primerjavi z aktualnimi štirivaljnimi motorji, visok navor pa je na voljo pri nizkem številu vrtljajev - 95 odstotkov navora je na voljo od 1500 vrtljajev vse do 3500 vrtljajev. Kombinirana poraba znaša 4,8 litra na sto kilometrov, kar je 23 odstotkov manj v primerjavi s predhodno generacijo. Tudi zvočno udobje Citroëna C4 e-THP130 je bilo dodelano, veliko pozornosti so namenili motorju, v celotno vozilo so vgrajeni posebni zvočno izolacijski elementi.
Dizelski motor BlueHDi 180 je plod optimizacije
Motor BlueHDi 180 je plod optimizacije dizelskega motorja 2,0 l HDi in zaradi svoje moči (133 kW) ter navora (400 Nm pri 2000 vrtljajih) zagotavlja precej udobja. Motor ima vgrajen nov turbopolnilnik s spremenljivo geometrijo ter ima višji tlak kompresijskega polnjenja ter zgorevanja. Novi motor je opremljen z izravnalnimi gredmi, ki pridušijo zvok in zmanjšajo tresljaje.
Novo podvozje za več užitka v vožnji
DS5 ima novo podvozje, ki zagotavlja udobje in dinamičnost. Novi amortizerji omogočajo boljše blaženje neravnin na cestišču. Zasnovani so s ciljem ublažitve udarcev in prinašajo boljše udobje z vidika tresljajev ter bolj mehko vožnjo. Uporabljena progresivna tehnologija omejuje nihanja in zagotavlja bolj linearen prenos sile v amortizerju.