Koncern PSA Peugeot Citroen je pripravil nov motor, 1,2-litrski bencinski trivaljnik puretech e-THP s 96 kW (130 KM) moči se bo kmalu znašel tudi v novem Peugeotu 308. S takšnim motorjem naj bi francoski golf porabil le 4,6 litra na 100 prevoženih kilometrov, pri tem pa v okolje oddal samo 107 gramov CO2 na prevožen kilometer.
S takšnim motorjem je Peugeot 308 pred kratkim sicer dosegel rekordno nizko porabo v svojem razredu, saj je na sto kilometrov porabil zgolj 2,8 litra bencina. Motor so preskušali na dirkališču v španski Almeriji, po več kot 32-urni vožnji pa so testni vozniki le spraznili 51,4-litrski tank goriva. Z avtom so v tem času naredili 1.810 kilometrov. Z dizelskim motorjem 1.6 HDI 120 je poraba dosegla 3,1 litra na sto kilometrov.
Peugeot 308 z novim motorjem in opremo Access bo pri nas stal 14.990 evrov, kar je enako, kot je treba odšteti za model z 1.6 THP 125 motorjem. Za šibkejši dizel 1.6 HDI 92 je ob tem treba plačati 15.290 evrov.
S tem motorjem bo Peugeot 308 po novem v Sloveniji na voljo s tremi bencinskimi motorji z močmi od 92 kW (125 KM) do 115 kW (155 KM). Poleg bencinskih sta na voljo tudi dva dizelska agregata z močjo 68 kW (92 KM) in 84 kW (115 KM). Novi puretech motor bo kasneje na voljo tudi v peugeotu 208 in križancu 2008, vendar v šibkejši različici (80 kW (110 KM)).