Avtomobilski proizvajalci so večinoma zadovoljni z letošnjo prodajo v Evropi, tudi pri Fordu so februarja v primerjavi z lanskim letom znova zabeležil rast. Tržni deleži in prodajni uspeh pomenita korak naprej k uresničevanju načrtov za vrnitev k dobičkonosnosti.
Ford je pred kratkim začel prodajati povsem novo dvotonsko različico transita, predstavili so tudi prenovljenega focusa, ki bo naprodaj v drugi polovici leta. To sta dve od 10 novih vozil, ki na evropske trge prihajajo leta 2014.
Skupna prodaja v panogi se je letos povečala za osem odstotkov, Ford pa je nadpovprečno uspešen, saj so dosegli 11,6-odstotno rast prodaje. Februar je bil tako deveti zaporedni mesec z rastjo prodaje njihovih vozil v Evropi, za 0,2 odstotne točke pa so povečali tudi skupni tržni delež in zdaj znaša 7,0 odstotka. Maloprodaja se je pri Fordu povečala za 9,7 odstotka in z rastjo za 0,1 odstotne točke dosegla 7,2-odstotni tržni delež. Februar je bil 13. zaporedni mesec povečevanja tržnega deleža v maloprodaji za Ford Evropa.
Ford povečuje tudi obseg prodaje gospodarskih vozil, tržni delež je v prvih dveh mesecih tega leta dosegel 9,7 odstotka, kar je najboljši rezultat podjetja od leta 1998. V primerjavi z lani je Ford v Evropi četrti najuspešnejši prodajalec gospodarskih vozil, lani tak čas je bil sedmi.