Avto

M. Kuwahara, Toyota: Slovenci ste strastni, a premalo zavzeti za delo

Masahiro Kuwahara, nekdanji predsednik Toyote Adrie Group, je ob četrtkovem slovesu strnil misli o Slovencih.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

16.03.2014 22:30
Čas branja: 1 min

masahiro-kuwahara-mm.1394999733.jpg.o.600px.jpg
»Toyotina načela zajemajo nenehne izboljšave v vseh delovnih procesih, tem Slovenci ne znate slediti. Ste pa strastni in polni energije,« po štirih letih v Sloveniji poudarja Toyotin menedžer Masahiro Kuwahara. foto: »Slovenci ste strastni, imate veliko energije, a ste premalo zavzeti za delo, niste osredotočeni na cilje in ne razumete našega sistema nenehnih izboljšav.« Japonec je v Sloveniji živel zadnja štiri leta, v tem času pa je dodobra spoznal poslovno in zasebno okolje Slovenije in v državah nekdanje Jugoslavije, kjer je vodil Toyotine posle. V svojem mandatu je sicer doživel in preživel najhujše udarce do zdaj, premagovati je moral posledice potresa in cunamija na Japonskem v letu 2011, ki sta ohromila proizvodnjo japonskih avtomobilov in otežila njihove dobave v Evropo. Hkrati se je bojeval z umazanim ugledom znamke, ki je utrpela večmilijonski vpoklic zaradi morebitnih težav s pedalom za plin in se obenem še prebijal skozi recesijska leta, v katerih je Toyota izgubila precejšen del trga.

Načela knjige The Toyota Way so nam tuje

Od leta 2007 do 2011 je tržni delež Toyote v njegovi regiji upadel s petih odstotkov na 2,8 odstotka, v zadnjih dveh letih ga je Kuwahara spravil na 3,1 odstotka. V tem času si je za boljše rezultate prizadeval skupaj z zaposlenimi in trgovci. Iz Slovenije odhaja z lepimi spomini, o ljudeh pravi, da so strastni in polni energije. Ne more pa mimo kritike, meni, da smo Slovenci tudi premalo zavzeti za delo, nismo dovolj osredotočeni na cilj in ne sledimo sistemu nenehnih izboljšav, ki jih uči knjiga The Toyota Way. Po njenih načelih deluje celotna organizacija, tudi Toyotin proizvodni sistem, ki zadnji dve desetletji velja za najbolj učinkovitega na svetu, po njem se zgledujejo vsi drugi proizvajalci.

Na Kitajskem ga čakajo še večji izzivi

Kuwahara iz Slovenije odhaja v Tokio, od koder bo vodil kitajski trg. »Veselim se izziva, že zdaj tam prodamo 900 tisoč vozil, potencial je še večji. Naša tekmeca Volkswagen in General Motors na Kitajskem prodata dvakrat več vozil. Pa nesoglasja med Japonsko in Kitajsko? Res je, se zasmeje Japonec, z veliko truda smo zmanjšali učinke preteklosti, popustili smo zahtevam. Pred kratkim smo kitajski vladi razkrili znanje o naši hibridni tehnologiji, zato bomo hibride lahko tam tudi izdelovali.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
ESG
Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih
ESG
Kje smo pri ESG
ESGAna Ivančič Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih

Analiza: ESG prinaša večje dohodke, prihranke pri stroških, večji je delež motiviranih zaposlenih in večja je verodostojnost blagovne znamke.

FINANCE
Manager
Balon trga električnih vozil resno pušča
Manager
VZPONI IN PADCI
ManagerTilen Humar Balon trga električnih vozil resno pušča

Prodaja e-avtov se je po večletni rasti prvič znašla v rdečem. Delnice največjih proizvajalcev (še) ne gredo ravno za drobiž, so pa vredne že tudi dve tretjini manj kot še pred nekaj leti. Kako (ne)srečen epilog zgodbe elektrifikacije vozil se trenutno kaže? Čeprav revolucionarna vizija prvega človeka pešajoče Tesle napoveduje drugače, bo za vlagatelje bolj verjetno slabši kot za same uporabnike e-vozil, vrednotenja namreč kažejo, da prostora za nadaljevanje upadanja tečajev še ni zmanjkalo.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Grem v bitko proti debelosti: kupil sem delnico Novo Nordiska
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Grem v bitko proti debelosti: kupil sem delnico Novo Nordiska

Cilj ni kupovati poceni delnice, ampak dobre delnice, tudi ko se zdijo drage.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Podjetnik
NASVET Kako brati bilance
Podjetnik
Vse na enem mestu
PodjetnikŠpela Mikuš NASVET Kako brati bilance

Na kaj morate biti letos posebej pozorni, ko se poglabljate v številke poslovnih partnerjev, konkurence, strank ...

FINANCE
Prevozi
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
Prevozi
PrevoziMarko Čopi Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev

Daimler Truck tovornjake znamke Fuso na Portugalskem izdeluje že od leta 1964. V tovarni v Tramagalu so v preteklosti nastajali tudi mitsubishiji L 200 pick-up, L 300 van in pajero.

FINANCE
Okolje & energija
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
Okolje & energija
Energetika
Okolje & energijaOkolje in energija Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1

Še bolj bomo spodbujali obnovljive vire energije in učinkovito rabo energije, črpali bomo EU denar za prestrukturiranje premogovnih regij, občine bodo energetsko prenavljale javne stavbe

FINANCE
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb
Finance
omejevanje
Tanja Smrekar Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3

Predlogi novega zakona o gostinstvu bo nared sredi maja, sporoča ministrstvo za gospodarstvo; o kakšnih omejitvah se govori