Zasebnost

PAL 2024

Glasujte za finaliste in nam pomagajte izbrati prave zmagovalce izbora PAL 2024

Avto

M. Kuwahara, Toyota: Slovenci ste strastni, a premalo zavzeti za delo

Masahiro Kuwahara, nekdanji predsednik Toyote Adrie Group, je ob četrtkovem slovesu strnil misli o Slovencih.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

16.03.2014 22:30
Čas branja: 1 min

masahiro-kuwahara-mm.1394999733.jpg.o.600px.jpg
»Toyotina načela zajemajo nenehne izboljšave v vseh delovnih procesih, tem Slovenci ne znate slediti. Ste pa strastni in polni energije,« po štirih letih v Sloveniji poudarja Toyotin menedžer Masahiro Kuwahara. foto: »Slovenci ste strastni, imate veliko energije, a ste premalo zavzeti za delo, niste osredotočeni na cilje in ne razumete našega sistema nenehnih izboljšav.« Japonec je v Sloveniji živel zadnja štiri leta, v tem času pa je dodobra spoznal poslovno in zasebno okolje Slovenije in v državah nekdanje Jugoslavije, kjer je vodil Toyotine posle. V svojem mandatu je sicer doživel in preživel najhujše udarce do zdaj, premagovati je moral posledice potresa in cunamija na Japonskem v letu 2011, ki sta ohromila proizvodnjo japonskih avtomobilov in otežila njihove dobave v Evropo. Hkrati se je bojeval z umazanim ugledom znamke, ki je utrpela večmilijonski vpoklic zaradi morebitnih težav s pedalom za plin in se obenem še prebijal skozi recesijska leta, v katerih je Toyota izgubila precejšen del trga.

Načela knjige The Toyota Way so nam tuje

Od leta 2007 do 2011 je tržni delež Toyote v njegovi regiji upadel s petih odstotkov na 2,8 odstotka, v zadnjih dveh letih ga je Kuwahara spravil na 3,1 odstotka. V tem času si je za boljše rezultate prizadeval skupaj z zaposlenimi in trgovci. Iz Slovenije odhaja z lepimi spomini, o ljudeh pravi, da so strastni in polni energije. Ne more pa mimo kritike, meni, da smo Slovenci tudi premalo zavzeti za delo, nismo dovolj osredotočeni na cilj in ne sledimo sistemu nenehnih izboljšav, ki jih uči knjiga The Toyota Way. Po njenih načelih deluje celotna organizacija, tudi Toyotin proizvodni sistem, ki zadnji dve desetletji velja za najbolj učinkovitega na svetu, po njem se zgledujejo vsi drugi proizvajalci.

Na Kitajskem ga čakajo še večji izzivi

Kuwahara iz Slovenije odhaja v Tokio, od koder bo vodil kitajski trg. »Veselim se izziva, že zdaj tam prodamo 900 tisoč vozil, potencial je še večji. Naša tekmeca Volkswagen in General Motors na Kitajskem prodata dvakrat več vozil. Pa nesoglasja med Japonsko in Kitajsko? Res je, se zasmeje Japonec, z veliko truda smo zmanjšali učinke preteklosti, popustili smo zahtevam. Pred kratkim smo kitajski vladi razkrili znanje o naši hibridni tehnologiji, zato bomo hibride lahko tam tudi izdelovali.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Vlagatelj Maks
Volkovi z Wall Streeta: baker, srebro in zlato v nebo
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Volkovi z Wall Streeta: baker, srebro in zlato v nebo
FINANCE
Objava razpisov za e-mobilnost je napovedana za junij. Kaj vse bo na voljo
Finance
ELEKTRIČNA VOZILA
Teja Grapulin Objava razpisov za e-mobilnost je napovedana za junij. Kaj vse bo na voljo

Skupno bo razpisanih 21 milijonov evrov.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Visoka rast delnic zavarovalnic in novi rekordi
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Visoka rast delnic zavarovalnic in novi rekordi
FINANCE
Avto
Varno na poti
OGLAS
Avto
AvtoFinance PR Varno na poti (OGLAS)

Dinamičen ritem življenja in poln urnik zahtevata hitro odzivnost in mobilnost.

FINANCE
Marko Rondič: Evropa bo lahko kmalu samo še stara in nekonkurenčna celina
Finance
Jana Petkovšek Štakul Marko Rondič: Evropa bo lahko kmalu samo še stara in nekonkurenčna celina 4

Direktor ajdovske obrtno-podjetniške zbornice opozarja na razbohoteno obremenjevanje podjetij z birokracijo tako na nacionalni kot na evropski ravni.

FINANCE
Čudaštvo, nesramnost in perverznost stanovanjske politike
Finance
Nepremičnine
Vasilij Krivec Čudaštvo, nesramnost in perverznost stanovanjske politike 5

O omejitvah oddajanja stanovanj v turistične namene, pretiranih napovedih o gradnji javnih najemnih stanovanj in napovedanih novih davkih za te namene.

FINANCE
Katja Božič, MF: Plače so res zelo obremenjene, a če bi jih razbremenili, bi morali obremeniti druge zaslužke
Finance
DAVKI
Tanja Smrekar Katja Božič, MF: Plače so res zelo obremenjene, a če bi jih razbremenili, bi morali obremeniti druge zaslužke 21

Davčni paket je v sklepni fazi priprave, veljati naj bi začel 1. januarja 2025; ali lahko spremembe pričakujete tudi sobodajalci?

FINANCE
Avto
Varno na poti
OGLAS
Avto
AvtoFinance PR Varno na poti (OGLAS)

Dinamičen ritem življenja in poln urnik zahtevata hitro odzivnost in mobilnost.