Pri Škodi, ki je del skupine Volkswagen, so februarja prodali 70.200 avtomobilov, kar je 4,6 odstotka več kot februarja lani. Čehi uživajo v zdravi rasti, saj se jim prodaja krepi že šest mesecev zapored. Leto 2013 je bilo za Škodo zares plodno, saj so predstavili osem novih ali osveženih modelov, kar se tudi letos pozna pri prodaji. Škoda je v celotni Evropi prodala za 16 odstotkov več vozil kot lani, za kar tretjino je poskočila prodaja nove octavije. V Sloveniji so sicer februarja prodali 400 Škod, kar je 38 odstotkov več kot lani tak čas.
"Po najboljšem januarju v zgodovini smo imeli tudi odličen februar. Naša rast je stabilna, prodaja se nam povečuje že pol leta zapored. Od strank dobivamo pohvale, naši novi in prenovljeni modeli so bili tako zelo dobro sprejeti," pravi Werner Eichhorn, ki je pri Škodi odgovoren za prodajo in trženje.
Malce slabša je rast prodaje na vzhodu Evrope, tudi v Rusiji, kjer je novega lastnika dobilo 8.900 Škod, kar je tri odstotke več kot lani. Veliko bolje kaže Škodi v zahodni Evropi (28.900 vozil, rast za 13,2 odstotka). Na Nizoezmskem se je prodaja podvojila, v Avstriji zrasla za 42 odstotkov, v Španiji za petino in v Italiji za 15 odstotkov. Škoda zelo dobro dela v srednji Evropi, kjer so prodali 12.900 avtov, kar je 35,7 odstotka več kot v enakem lanskem obdobju. Skoraj pet tisoč vozil (+67,9 odstotka) so prodali na Poljskem, 4.300 (+27,2 odstotka) na Češkem in 1.300 na Slovaškem (+10,6 odstotka).
Po posameznih modelih prednjači octavia, februarja so jih prodali 26.400, sledita rapid in fabia z 12.800 oziroma 12.200 primerki. Prenovljena superb in yeti sta k skupni prodaji prispevala po 6.700 primerkov, citigo 3.000 in roomster 2.400.