Pri BMW so objavili, da se bo njihov hibridni športnik i8 pred poletjem znašel v prodajnih salonih, Audi pa zdaj sporoča, da gre njihov R8 e-tron zares v serijsko proizvodnjo. Ta električni superšportnik je leta 2009 zasijal pod lučmi frankfurtskega avtosalona, seksi športnika so potem pokopali, ga spet obljubili kupcem, znova pokopali, zdaj pa je pred njim znova svetla prihodnost. Ko se je že zdelo, da smo imeli junija lani priložnost voziti zadnje kilometre električne zveri, zdaj namreč prihaja v proizvodnjo.
Audi R8 e-tron je imel dve težavi, baterije in s tem povezan skromen doseg ter visoko ceno - prek milijona evrov. Inženirji so v vmesnem času delali s polno paro in pripravili nove baterije. Njihova proizvodnja in vgradnja bo R8 e-tron omogočila doseg 450 kilometrov, kar je dvakrat več kot prej. Električni novinec bo narejen na platformi nove generacije R8, na žalost pa bo izdelan zgolj po naročilu. Proizvodnja bo tako močno omejena, temu primerno visoka bo tudi cena. Pri Audiju so javnost potolažili s tem, da bodo tehnološka odkritja in dognanja pri razvoju tega modela uporabljena in vgrajena v prihodnje Audijeve modele.