Avto

Na trg se vrača nosilka uspeha novodobne Dacie

Majhna limuzina dacia logan je romunsko znamko po prevzemu Renaulta popeljala do prvih tržnih uspehov. Po kratkem obotavljanju je zavila tudi na naš trg s ceno od 7.250 evrov.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

12.03.2014 22:30
Čas branja: 2 min

Dacia logan je tej romunski znamki prinesla pomlad. Pod Renaultovim lastništvom je logan leta 2004 napovedal novo obdobje te znamke in priskrbel tudi prve vidnejše uspehe. V svetu je v nekaj letih našel prek 700 tisoč kupcev na leto, v Sloveniji pa je že prvo leto prodaje, leta 2005, prepričal 367 kupcev. Nato so ga zasenčili sandero, duster, dokker...

Dacia-Logan-2013-1600x1200-wallpaper-05.1394651681.jpg.o.600px.jpg
Dacia logan druge generacije je bila predstavljena decembra 2012, med slovenske kupce pa je zapeljala šele pred kratkim. Zasnovana je na enaki osnovi kot sandero, njena ključna prednost pa je 510-litrski prtljažnik.

7.250 evrov stane najcenejša dacia logan 1.2 16V base. Logan s klimatsko napravo stane 8.140 evrov.

150 evrov je logan dražji od modela sandero.

4,35 metra je dolžina dacie logan, v prtljažnik pospravi 510 litrov prtljage.

V družbi Renault Nissan Slovenija, slovenskem distributerju Dacie, so nekaj časa oklevali s predstavitvijo nove dacie logan, ki je bila znana že decembra 2012. »Slovenski trg ima raje športne terence, kot je duster, pri majhnih avtih pa so bolj priljubljene kombilimuzine - tu imamo model sandero, krajšo različico logana,« so pojasnili. Pred kratkim pa je logan druge generacije vseeno zapeljal na naš trg z osnovno ceno 8.150 evrov, s sprednjim delom in zasnovo sorodnega modela sandero in predvsem prostornostjo za razred večjih avtomobilov.

Dolg 4,35 metra, v prtljažnik spravi 510 litrov prtljage

Logan je namreč za tri decimetre daljši od sandera, v dolžino meri 4,35 metra in v prtljažnik pospravi 510 litrov prtljage. Ker je zasnovan na manjšem sanderu, je razmeroma lahek (različica 1.2 16V tehta le 974 kilogramov oziroma 33 več od primerljivega sandera) in poceni. Od sandera je dražji le za 150 evrov, osnovni logan 1.2 16V base stane le 7.250 evrov. Bolje opremljeni paket ambiance, ta ima serijsko klimatsko napravo, pa 8.140 evrov. Cene so za 150 evrov višje kot pri primerljivem sanderu, ob tem sandera ni mogoče dobiti z osnovno opremo - najcenejši 1.2 16V ambiance torej stane več kot osnovni logan - 7.990 evrov. Najdražji logan 1.5 dci laureate s 55 dizelskimi kilovati, porabo 3,9 litra in najbogatejšo opremo stane 10.950 evrov.

Sodeč po obotavljanju slovenskega distributerja, ta najbrž od novega logana ne pričakuje prav veliko. Prodajne uspehe gradi na drugih modelih, predvsem sanderu in športnem terencu dusterju. Pomemben del kupcev k tej znamki pritegneta tudi enoprostorec lodgy in dostavnik v potniški in tovorni različici dokker.

Dacii je recesija prinesla rast

Dacia je ena redkih znamk, ki je recesija ni prizadela, morda ji je celo pomagala. V Sloveniji je bilo leta 2008, v najboljšem letu za avtoposel, prodanih 530 dacij, lani pa že 1.297, kar 32 odstotkov več kot leta 2012. Podobne uspehe ta nizkocenovna znamka dosega tudi na drugih evropskih trgih. Lani je Dacia na upadajočem trgu povečala prodajo za 23,3 odstotka, na 289.016 vozil, in s tem rezultatom prehitela precej bolj zveneče in uveljavljene avtomobilske znamke, kot so Seat, Chevrolet, Honda in Mazda. Dacijin uspeh je močno izboljšal tudi rezultate Renaulta, ki je zaradi Dacijine rasti lani dosegel 4,4-odstotno rast prodaje avtomobilov v Evropi. Ob tem je romunska znamka kljub nizkim cenam bolj dobičkonosna kot Renault.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
Avto
Električni avto za deset tisočakov? Je mogoče, pravijo pri Dacii
Avto
AvtoMiloš Milač Električni avto za deset tisočakov? Je mogoče, pravijo pri Dacii 5

V Ženevo čez 14 dni prihaja prva električna dacia, s ceno okoli deset tisoč evrov bo čez leto ali dve šokirala trg električnih avtomobilov.

FINANCE
Avto
Nadaljevanje zgodbe o električnem avtu za 10 tisoč evrov
Avto
AvtoMiloš Milač Nadaljevanje zgodbe o električnem avtu za 10 tisoč evrov 4

Dacia spring bo najbolj dostopen električni avto na trgu, prihaja prihodnje leto

FINANCE
Avto
Tako lične so nove dacie z dna cenika
Avto
AvtoMiloš Milač Tako lične so nove dacie z dna cenika 1

Nove obline vseh treh modelov z dna cenika in še bolj pustolovski sandero stepway, ki je dobil dve gubi na motornem pokrovu.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Izjemen koncept in motorni prepih v Renaultu
Avto
AvtoMiloš Milač Izjemen koncept in motorni prepih v Renaultu

Francoski Renault je v Ženevi v ospredje postavil koncept EZ-GO, ki predstavlja nove ideje prihodnje mobilnosti. Novi so še trije motorji, električni v zoeju ter 1,3- in 1,8-litrski turbobencinar.

FINANCE
Avto
Renault tretjič zapored z rekordno prodajo
Avto
AvtoUroš Božin Renault tretjič zapored z rekordno prodajo

Clio 4 je drugi najbolje prodajan avtomobil v Evropi, captur pa je na prvem mestu med kompaktnimi križanci. V segmentu srednje velikih enoprostorcev je prvi scenic.

FINANCE
Avto
Več sape za električni renault zoe in ''borovničeva'' barva
Avto
AvtoMiloš Milač Več sape za električni renault zoe in ''borovničeva'' barva

Nov motor z 80 kilovati je enako velik in težek kot šibkejši motor oznako R90. Zmogljivejši stroj omogoča dve sekundi hitrejše pospeševanje od 80 do 120 kilometrov na uro

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)