Jeep je imel v svoji bogati zgodovini lani zares uspešno leto, saj so proizvedli več kot 700 tisoč vozil, cilji pa so letos z novim "baby jeepom" postavljeni še stopnico višje. Mali športni terenec Jeep renegade je sicer sestrska različica Fiatovega prihodnjega malega športnega terenca. Ker ta segment vozil globalno zgledno raste, bo renegade prvi pravi test za Fiat Chrysler Automobiles, ki je trenutno sedmi največji proizvajalec vozil s ciljem letos prodati milijon avtov.
Jeep renegade bo prvi, ki bo izdelan zunaj ZDA, saj ga bodo proizvajali v Italiji, že letos na Kitajskem, prihodnje leto pa tudi v Braziliji. Že kmalu bo zapeljal na prek sto trgov po svetu, zadržal pa je za jeepa klasične elemente, kot so škatlast dizajn karoserije, okrogli žarometi in reže na nosu. Njegovi aduti naj bi sicer bili atraktivna oblika, poudarek na individualnosti kupcev, dobra kvaliteta izdelave, robustnost in vzdržljivost. Kupce naj bi privlačil tudi z ugodno ceno, saj naj bi osnovni model z 1,3-litrskim dizlom in 75 "konji" stal okoli 18 tisoč evrov. Prodaja v Evropi se bo sicer začela ob koncu poletja, v ZDA pa proti koncu leta.
Renegade ima stalni štirikolesni pogon s petimi programi ter reduktor, na voljo pa bo s štirimi bencinci in dvema turbodizloma, sistemom Stop&Start ter po želji tudi devetstopenjskim samodejnim menjalnikom.
V Italiji bodo na isti platformi proizvajali tudi model Fiat 500X, križanca na osnovi Fiata 500L, ki ga bomo dočakali tekom leta. V prihodnjih letih bosta Fiat in Chrysler sicer predstavila številne modele, delili si bodo platformo, tehnologijo, materiale, dele, finance in prodajno mrežo.