Pred dvema letoma je v roke segla trojica zanesenjakov in se lotila edinstvenega projekta - motocikla, ki bo nosil ime in značaj avtomobilov angleškega proizvajalca športnih avtomobilov Lotus, čeprav ne sodi pod njegovo okrilje.
Eksotični materiali, seksi poteze
Podjetji Kodewa in Holzer Group z bogatimi izkušnjami v avtomobilskem športu sta prispevali tehnično znanje, oblikovalec Daniel Simon pa je motociklu vlil izjemno eleganco in čiste poteze, ki v osnovi spominjajo na prve oblečene športne motocikle. Motocikel ima v celoti skrit okvir, ki je izdelan iz kombinacije jekla uporabljenega v letalski industriji, titana in ogljikovih vlaken. Prednje teleskopske vilice premera 46 milimetrov obrnjene v nasprotni smeri imajo za športen motocikel nenavaden - čoperski kot, v 320 mm diska grizejo štiribatne čeljusti, prednja pnevmatika je 19 palčna in razmeroma skromnih mer 120/70 ZR 19. Zadnja je bolj postavljaških mer 190/55 ZR 17.
Surova moč dvovaljnika
Motor se hladi skozi zračne reže v prednjem delu, ki skupaj z oklepom v celoti prekrivajo okvir in 1,2 litrski V2 s 75 stopinjskim kotom med valjema. Stroj zmore kar 147 kW (200 KM), trdijo podatki na spletni strani proizvajalca.
Ni le za razstavo, tudi na cesti naj bi blestel
Pod elegantno obleko se v prednjem delu skriva še 10,5 litrska posoda za gorivo. Sedež je v prid čistosti oblike le enojen, zaključuje pa ga lično oblikovani nadstrešek. Lotus C01 je Lotus, tesno je povezan z dirkaško zgodovino te angleške znamke in jo slavi tudi s poslikavo na aerodinamičnem oklepu. C01 je unikat, ki bo izdelan le v 100 izvodih, njegova cena še ni znana, poznavalci pa ocenjujejo, da bi lahko dosegla petmestno številko. Bo C-01 motocikle, ki ba boste razstavili v dnevni sobi, na cesti pa bo zaradi podrejenosti obliki bolj klavrn? "Motocikel sem preizkusil med prvimi in trdim, da oblika ni njegova edina vrlina. Tudi pelje se odlično," pravi predsednik uprave Holzer Group Günther Holzer.