Nissan juke je pred štirimi leti s svojim nenavadnim videzom dvignil veliko prahu, oblikovni posebnež pa se je lahko pohvalil tudi z zelo dobro prodajo. Žabca je za svojega vzelo več kot 400 tisoč kupcev, Nissan pa je v Ženevo pripeljal prenovljenega juka. Oblikovalci zunanje podobe novinca niso veliko spreminjali in je tako ohranil svoj prepoznavni obraz ter žaromete visoko na blatniki. Spredaj so sicer zdaj nekoliko drugačni odbijač, maska in LED-svetila, tudi zadaj so spremenjena svetila in odbijač.
Več novosti je pod motornim pokrovom. Tam je nov vstopni motor, 1,2-litrski bencinski motor DIG-T zmore 85 kW moči (115 KM) ter 190 Nm navora, zamenjal pa je dosedanji atmosferski 1,6-litrski motor s 117 "konji". Novinec naj bi na sto prevoženih kilometrov porabil 5,5 litra bencina, na kilometer pa v ozračje spusti 126 škodljivih emisij. Nadgrajen je 1,6-litrski turbobencinski motor, ki zdaj zmore 140 kW (190 KM), v ponudbi je nespremenjen 1,5 dCi dizelski agregat z 81 kW moči (110 KM). Obstaja možnost, da bo v prihodnosti tudi juke dobil nov Renaultov 1,6-litrski dCI motor z dvema turbinama, različice s štirikolesnim pogonom pa bodo dobile nov samodejni menjalnik xtronic.
Tudi nismo različica je nadgrajena, zdaj zmore 218 KM (prej 200 KM), inženirji pa so navor iz 250 Nm povečali na 280 Nm. Dodelano je tudi vzemetenje, zavore so izboljšane, nismo na prednji pogon pa je dobil delno zaporo diferenciala.
Juka si bo zdaj možno omisliti v novih barvah, drugačna so platišča, LED diode so tudi v vzvratnih ogledalih, spredaj pa so na voljo ksenonski žarometi. Pri dvokolesnem modelu so prtljažnik iz 250 povečali na 354 litrov, nov je avdiosistem, opcijsko je na voljo panoramska streha in zadnja generacija sistema nissan connect. Juke je tako kot mali note dobil varnostni ščit in zaslon za nadzor okolice s štirimi kamerami za pomoč pri parkiranju.