Ko nad Ženevo pade mrak je čas za večerje, seveda pa se tudi tam glavnina pogovorov vrti okrog avtomobilov. Predstavniki Forda so tako resno namignili, da bo športnega focusa ST v prihodnosti poganjal tudi dvolitrski dizelski motor TDCi s 136 kilovati - kar je približno toliko kot zmore dizelski športnik VW golf GTD.
Inženirji pri Fordu bodo tako iz 2,0-litrskega štirivaljnika iztisnili 185 "konjev", oziroma enega več, kot ga premorejo golf GTD, Škoda octavia RS in Seat leon FR. Dizelsko gnani športni focus ST naj bi do stotice potreboval osem sekund, kar je pol sekunde več od golfa GTD. Podatkov o največjem navoru za zdaj še ni, naj bi pa dizelski focus ST imel enako podvozje kot njegov bencinsko gnani brat.
Ford bo sicer v skladu s prenovljenim focusom prilagodil tudi različico ST (na sliki zgoraj je še trenutno aktualni focus ST). Sprememb so se lotili tudi v drobovju, tako naj bi občutno izboljšali volanski mehanizem. Ta se je do zdaj "izkazal" s precejšnjo dozo nemirnosti, sploh glede na tekmece, za sedem odstotkov pa naj bi bili varčnejši tudi posodobljeni motorji.
Ženeva prinaša prenovljenega focusa
Pri prenovljenem focusu je sicer največjih sprememb deležen nos, ki prinaša novo masko v slogu nove fieste. Dodobra spremenjena je armaturna plošča s sodobnim infozabavnim sistemom Sync 2, tako je zdaj precej manj upravljavskih gumbov na sredinskem delu armaturne plošče, opazno večji pa je zaslon, ki je zdaj osempalčni in občutljiv za dotik.
Dva 1,5-litrska motorja bosta omogočila boljše številke glede normne porabe in vsebnosti izpuha. Novi 1,5-litrski turbodizel (nadomestil bo 1,6-litrskega) bo tako imel tri različice zmogljivosti in za 19 odstotkov boljšo normno porabo. Moč motorja bo 70, 77 in 88 kilovatov oziroma 95, 105 in 120 "konjev". Tudi novi 1,5-litrski turbobencinec nadomešča dosedanji 1,6 motor, a bo enako zmogljiv kot dosedanji - 150 oziroma 180 konjev. V ponudbi ostajata trivaljni enolitrski bencinski EcoBoost in dvolitrski turbodizel.