Ženevski avtosalon bo vrata za obiskovalce odprl jutri, v areni Palexpo pa bo na kar 110 tisoč kvadratnih metrih možno videti okrog 900 razstavljenih modelov, svoje izdelke pa predstavlja kar 250 različnih znamk in predelovalcev.
Če se boste okrog nekaterih zadržali le po nekaj sekund, posamezni modeli gotovo pritegnejo veliko več pozornosti. Jasno je, da je v Ženevi veliko zvezd in da je vsaka posebna po svoje, vseeno pa smo za začetek izluščili morda pet najbolj vročih.
Golf GTE - hibridni športnik
V Ženevi sta v ospredju tudi ekologija in elektrika. Tako ne čudi, da je ekološko ozaveščene voznike začel ogovarjati tudi Volkswagen s svojim prodajnim rekorderjem golfom. Poleg že poznanega električnega golfa je prvič predstavljen tudi bencinsko-električni hibridni pogonski sklop, ki so ga opremili z značko GTE.
Za priključnega hibrida je bil že kar čas, golfa GTE poganjata dva motorja. Srce bo predstavljal 1,4-litrski TSI turbo bencinski motor s 110 kW (150 KM), na pomoč pa mu bo priskočil še elektromotor s 75 kW (102 KM), ki ga bodo napajale 8,8 kWh baterije. Skupna sistemska moč bo tako znašala 150 kW oziroma 204 KM. Zgolj s pomočjo 130-kilogramske baterije bo šel največ 130 kilometrov na uro, napajal se bo pod sprednjim logotipom VW.
Golf GTE bo zmogel najvišjo hitrost 220 km/h, do stotice naj bi pospešil v 6,9 sekunde, prek DSG menjalnika pa bo gnan na prednji kolesni par. Tovarna obljublja, da bo VW golf GTE na sto prevoženih kilometrov v povprečju porabil le 1,5 litra goriva, pri tem pa bo v zrak spustil 35 gramov CO2. S polno posodo goriva in napolnjenimi baterijami bo hibridni golf zmogel prevoziti 940 kilometrov, zgolj na električni pogon pa 50 kilometrov in do hitrosti 130 km/h. Baterije se bodo sicer s pomočjo običajne 220 voltne vtičnice napajale dobre tri ure.