Avto

Vroče ženevske novosti - mali mestni trojčki

Ko se na istem mestu srečajo Renault, Slovenec Robert Lešnik, mini trojček, prednji pogon in ekologija

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

05.03.2014 12:47
Čas branja: 2 min

Ženevski avtosalon bo vrata za obiskovalce odprl jutri, v areni Palexpo pa bo na kar 110 tisoč kvadratnih metrih možno videti okrog 900 razstavljenih modelov, svoje izdelke pa predstavlja kar 250 različnih znamk in predelovalcev.

salon_zeneva.20140305112652.jpg.s.600px.jpg

Če se boste okrog nekaterih zadržali le po nekaj sekund, posamezni modeli gotovo pritegnejo veliko več pozornosti. Jasno je, da je v Ženevi veliko zvezd in da je vsaka posebna po svoje, vseeno pa smo za začetek izluščili morda pet najbolj vročih.

Všečni francosko-japonski trojček

V razredu malih avtomobilov se bo letos dogajalo, kot se že nekaj časa ni. Poleg novega twinga po svoj kos pogače prihaja tudi trojček Citroën C1 - Peugeot 108 - Toyota aygo. Vsi trije avtomobili si delijo osnovo in litrski trivaljni bencinski motor, v Ženevo pa so prišli s povsem novimi temelji in všečno zunanjostjo.

citroen-c1.20140305113813.jpg.s.600px.jpg

Novi C1 je od predhodnika sicer daljši sza dobra dva centimetra, vendar lahko brez težav prevaža štiri odrasle osebe. V prtljažnik je moč pospraviti skoraj 200 litrov prtljage, kar je 57 litrov več kot pri predhodniku. Novinec je tudi precej lepši, dnevne luči v LED tehnologiji je podedoval od modela DS3, ozke luči pa od modela C4 cactus. C1 bo na voljo kot tri- ali petvratna različica, novost pa bo predstavljala različica z zložljivo platneno streho v rdeči, črni ali sivi barvi, ki so jo poimenovali airspace. Na voljo bodo tudi številne nove tehnologije, denimo multimedijski sistem, ki je spojen s sedempalčnim na dotik občutljivim zaslonom. Voznik bo z nekaterimi aplikacijami, naloženimi na pametnem telefonu, lahko upravljal kar prek multimedijskega zaslona.

peugeot_108_4.20140305113829.jpg.c.600px.jpg

Tudi Peugeot 108 bo na voljo s trdo streho ali v različici TOP!, ki se bo ponašala z zložljivo platneno streho, podobno kot fiat 500C. Za pogon malčkov bodo skrbeli 1,0 in 1,2-litrski trivaljniki različnih moči, vsi naj bi proizvedli manj kot 100 gramov CO2 na prevožen kilometrov. Trojček je tudi shujšal, skupna teža naj bi bila le 840 kilogramov, kar je skoraj cent manj od Volkswagna up! in Škode citigo. Kljub novi zasnovi, ki ni v prid okretnosti, pa boste Peugeota 108 na parkirišču obrnili na manjšem prostoru, na le 9,6 metra širine. V kabini se 108 hvali še z večjim številom bolj uporabnih odlagalnih površin. V predal pred sopotnikom boste lahko spravili litrsko, v vrata pa pollitrski plastenki.

toyota_aygo.20140305113845.jpg.c.600px.jpg

Vse napisano velja tudi za Toyoto aygo, ki v drugi generaciji prinaša športen in zelo agresiven sprednji del vozila, kjer so dnevne luči LED postale del odbijača. Prednji del zaznamuje oblikovno navidezna črka X, mnenja o lepoti pa so nekoliko deljena. Zadek ayga ima zdaj precej večji naklon kot predhodnik. Z dolžino 3,45 metra ostaja krajša od Renaulta twinga. Sprednji in zadnji kolotek so pri Toyoti razširili za slab centimeter, medosna razdalja je ostala nespremenjena, prostornina notranjosti pa je vseeno narasla za slab centimeter.

Cene trojčkov še niso znane, vendar pričakujemo, da bo vsak trojček stal najmanj deset tisoč evrov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

05.03.2014
05.03.2014
05.03.2014
05.03.2014
FINANCE
Slovenija na napačni poti
Finance
RAZVOJ
Simona Toplak Slovenija na napačni poti

Je Umarjevo poročilo o razvoju Slovenije 2024 dovolj glasen alarm za politiko, pa tudi za gospodarstvo?

FINANCE
Banke v prvih dveh mesecih 84,5 milijona evrov več čistega dobička kot lani
Finance
POSLOVANJE BANK
Petra Sovdat Banke v prvih dveh mesecih 84,5 milijona evrov več čistega dobička kot lani

Letos še bolj dobičkonosne kot lani; masa posojil podjetij je spet upadla, depoziti spet zrasli

FINANCE
Manager
Balon v vzvratnem ogledalu
Manager
ManagerBoštjan Usenik Balon v vzvratnem ogledalu

Se Elon Musk morda s svojo retoriko zgolj podi za polnejšim balonom UI, po tem ko je vse bolj izpraznjen balon električnih vozil pustil za seboj v vzvratnem ogledalu?

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Topjob
Primerjava OECD za leto 2023: Golob stisnil davčni primež
Topjob
OBDAVČITEV DELA
TopjobLana Dakić Primerjava OECD za leto 2023: Golob stisnil davčni primež 3

Davčni primež je bil lani v državah OECD 34,8-odstoten, v Sloveniji pa 43,3-odstoten, kar je še vedno zelo visoko. Prav tako smo tik pod vrhom po prispevkih zaposlenih. Kako se primerjamo s tujino?

FINANCE
Kakšne so brezžične tehnologije v industrijskem okolju in kako se zaščititi pred napadi
PRO
Finance
Redakcija Tovarna leta Kakšne so brezžične tehnologije v industrijskem okolju in kako se zaščititi pred napadi (PRO)

Na konferenci Pametna industrija bomo med drugim izvedeli, kakšne brezžične tehnologije v industrijskem okolju ima Cisco Systems in kako Smart Com povečuje odpornost organizacij pred kibernetskimi tveganji