Ženevski avtosalon bo vrata za obiskovalce odprl jutri, v areni Palexpo pa bo na kar 110 tisoč kvadratnih metrih možno videti okrog 900 razstavljenih modelov, svoje izdelke pa predstavlja kar 250 različnih znamk in predelovalcev.
Če se boste okrog nekaterih zadržali le po nekaj sekund, posamezni modeli gotovo pritegnejo veliko več pozornosti. Jasno je, da je v Ženevi veliko zvezd in da je vsaka posebna po svoje, vseeno pa smo za začetek izluščili morda pet najbolj vročih.
Twingo požel ogromno pozornosti
O novem Renault twingu smo se že razpisali, nedvomno Francozi na tega mestnega malčka polagajo veliko upov, vsak prodani primerek pa bo dobro del tudi novomeškemu Revozu. Twinga bodo namreč izdelovali prav tam, avto sicer prinaša povsem novo in že dolgo časa nevideno zasnovo v tem razredu. Motor in pogon sta namreč zadaj. Twinga bodo zelo vesele ženske, saj ob privlačni obliki prinaša še bolj privlačne dimenzijske mere.
Z dolžino 3,59 metra je od predhodnika sicer krajši za 10 centimetrov, v notranjosti pa ob tem ponuja 13 centimetrov več. Nova petvratna zasnova omogoča tudi zlaganje sedežev v ravno dno, tako da lahko z njim prepeljemo do 2,2 metra dolge predmete. Medosna razdalja je skorajda razkošna, saj ponuja 2,49 metra dolžine, kar je zasluga zelo kratkih previsov - od predhodnika je daljša za 13 centimetrov. Motor v zadku omogoča veliko več okretnosti, obračalni krog pa znaša vsega 8,6 metra.
Novi twingo bo v novomeškem Revozu odprl več kot 200 delovnih mest, v Slovenijo pride v drugi polovici leta, ko bodo znane tudi cene. Twingo si bo sicer platformo delil z novim Smartom fortwo, v Novo mesto tako na nek način prihaja tudi Mercedes.