Za nagrado "Car of the Year" 2014 se je potegovalo 30 novih modelov ameriškega, korejskega, evropskega in japonskega porekla, ki so jih v Evropi začeli tržiti leta 2013. Novinarje iz 22 evropskih držav je na koncu prepričal Peugeot 308, ki je zbral 307 točk, najbližja pa sta mu bila BMW i3 in Tesla model S.
Žirija, ki jo sestavlja 58 novinarjev - med drugim tudi Tomaž Porekar iz Avto magazina -, je morala odločati med sedmimi finalisti, ki so bili v ožji izbor izbrani decembra 2013. V boj za prestižno lovoriko so se podali BMW i3, Citroën C4 picasso, Mazda 3, Mercedes-benz razreda S, Peugeot 308, Škoda octavia (ta je slovenski avto leta) in Tesla model S - avti s klasičnimi motorji so se tako prvič pomerili z električno gnanima avtomobiloma (BMW in Tesla).
Maxime Picat, generalni direktor znamke, je ob prevzemu nagrade iz rok predsednika žirije, Hakana Matsona, povedal: "Prepričani smo bili, da nam je z novim Peugeotom 308 uspelo izvesti konceptualni, tehnološki in kakovostni preskok, s pomočjo katerega se bo v prihodnosti zavihtel med vodilne tri modele svoje kategorije v Evropi. To še najbolje potrjuje prestižna nagrada "Car of the Year" 2014, ki jo danes prejemam v imenu vseh tistih, ki so prispevali k razvoju in lansiranju tega modela".
Novega Peugeota 308, ki ga proizvajajo v francoskem Sochauxu, so v Evropi začeli tržiti v zadnjem četrtletju 2013; v začetku leta 2015 pa bo znamka začela tudi z njegovo proizvodnjo in trženjem na Kitajskem. Do zdaj so prejeli 55 tisoč naročil, Peugeot 308 pa je sicer že četrti model znamke , ki je prejelo nagrado "Car of the Year". Pred njim je to uspelo modelom 307 (2002), 405 (1988) in 504 (1969).
Uradni rezultati izbora Car of the Year 2014:
Peugeot 308 - 307 točk
BMW i3 - 223 točk
Tesla model S - 216 točk
Citroën C4 picasso - 182 točk
Mazda 3 - 180 točk
Škoda octavia - 172 točk
Mercedes-benz razreda S - 170 točk