Avto

Volkswagen za zdaj brez svoje 'dacie'

Po uspehu Renaulta z Dacio uvedbo svoje nizkocenovne znamke že dlje časa napoveduje Volkswagen, vendar so zdaj projekt odložili v prihodnost

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

03.03.2014 11:21
Čas branja: 1 min

Volkswagen je že v oktobru 2012 začel s projektom oblikovanja lastne nizkocenovne znamke, opogumil pa jih je Renault z znamko Dacia. VW je predtem sicer želel kupiti malezijski Proton oziroma skleniti partnerstvo s Suzukijem, a iz tega ni bilo nič. Uvedba lastne nizkocenovne znamke pa je zdaj kot kaže odložena v prihodnost, saj se zatika pri visokih notranjih standardih kvalitete ter s tem povezanih produkcijskih stroških.

Volkswagen-Logo-by-ColdF.1385231524.jpg.c.600px.jpg

Nizkocenovna znamka bi Volkswagnu omogočila prodoren nastop na donosnih azijskih trgih, predvsem na Kitajskem in v Indiji ter na trgih Latinske Amerike. S širšo paleto nizkocenovnih modelov bi lahko nastopili tudi na trgih v Vzhodni Evropi ter v Afriki. Cilj bi bil en sam - postati pomemben tekmec Renaultu z njegovo Dacio.

Pri Volkswagnu se je zdaj zataknilo znotraj samega podjetja, saj se borijo s ciljnimi stroški za prihodnje nizkocenovne modele. VW bi namreč rad zadržal minimalne oziroma nujne standarde kakovosti ter varnosti. Po trenutnih izračunih pa pri Volkswagnu menijo, da proizvodnja takšnih avtomobilov v tem trenutku ne bo prinašala dobička in tako ni smiselna. Pri VW sicer pravijo, da projekt ni ustavljen ali povsem zamrznjen, temveč ga še vedno proučujejo - prvotni načrt je sicer bil, da bi se na trgu s svojo "dacio" pojavili že konec letošnjega leta.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
Manager
Balon v vzvratnem ogledalu
Manager
ManagerBoštjan Usenik Balon v vzvratnem ogledalu

Se Elon Musk morda s svojo retoriko zgolj podi za polnejšim balonom UI, po tem ko je vse bolj izpraznjen balon električnih vozil pustil za seboj v vzvratnem ogledalu?

FINANCE
Topjob
Primerjava OECD za leto 2023: Golob stisnil davčni primež
Topjob
OBDAVČITEV DELA
TopjobLana Dakić Primerjava OECD za leto 2023: Golob stisnil davčni primež 1

Davčni primež je bil lani v državah OECD 34,8-odstoten, v Sloveniji pa 43,3-odstoten, kar je še vedno zelo visoko. Prav tako smo tik pod vrhom po prispevkih zaposlenih. Kako se primerjamo s tujino?

FINANCE
Kakšne so brezžične tehnologije v industrijskem okolju in kako se zaščititi pred napadi
PRO
Finance
Mladen Miković Kakšne so brezžične tehnologije v industrijskem okolju in kako se zaščititi pred napadi (PRO)

Na konferenci Pametna industrija bomo med drugim izvedeli, kakšne brezžične tehnologije v industrijskem okolju ima Cisco Systems in kako Smart Com povečuje odpornost organizacij pred kibernetskimi tveganji

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
International
Why the EU's New Migration Pact Matters
FINANCE
ESG
Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih
ESG
Kje smo pri ESG
ESGAna Ivančič Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih

Analiza: ESG prinaša večje dohodke, prihranke pri stroških, večji je delež motiviranih zaposlenih in večja je verodostojnost blagovne znamke.