Volkswagen je že v oktobru 2012 začel s projektom oblikovanja lastne nizkocenovne znamke, opogumil pa jih je Renault z znamko Dacia. VW je predtem sicer želel kupiti malezijski Proton oziroma skleniti partnerstvo s Suzukijem, a iz tega ni bilo nič. Uvedba lastne nizkocenovne znamke pa je zdaj kot kaže odložena v prihodnost, saj se zatika pri visokih notranjih standardih kvalitete ter s tem povezanih produkcijskih stroških.
Nizkocenovna znamka bi Volkswagnu omogočila prodoren nastop na donosnih azijskih trgih, predvsem na Kitajskem in v Indiji ter na trgih Latinske Amerike. S širšo paleto nizkocenovnih modelov bi lahko nastopili tudi na trgih v Vzhodni Evropi ter v Afriki. Cilj bi bil en sam - postati pomemben tekmec Renaultu z njegovo Dacio.
Pri Volkswagnu se je zdaj zataknilo znotraj samega podjetja, saj se borijo s ciljnimi stroški za prihodnje nizkocenovne modele. VW bi namreč rad zadržal minimalne oziroma nujne standarde kakovosti ter varnosti. Po trenutnih izračunih pa pri Volkswagnu menijo, da proizvodnja takšnih avtomobilov v tem trenutku ne bo prinašala dobička in tako ni smiselna. Pri VW sicer pravijo, da projekt ni ustavljen ali povsem zamrznjen, temveč ga še vedno proučujejo - prvotni načrt je sicer bil, da bi se na trgu s svojo "dacio" pojavili že konec letošnjega leta.