Kako bomo napad na naftna polja v Savdski Arabiji občutili na slovenskih bencinskih črpalkah? Kako bomo napad na naftna polja v Savdski Arabiji občutili na slovenskih bencinskih črpalkah? Nafta se je v minulem tednu dni podražila za 6,7 odstotka, kar je najvišji skok od letošnjega januarja
Krepki italijan z mnogo talenti Krepki italijan z mnogo talenti Robusten in vzdržljiv fullback je Fiatov odgovor na potrebe profesionalcev, prostoren, prilagodljiv in zmogljiv pa bo zadovoljil tudi pričakovanja običajnih uporabnikov pri njihovih vsakodnevnih opravkih, izletih v neznano in zabavi.
Konec pretvarjanja, z električnim EQC gre Mercedes na nož Konec pretvarjanja, z električnim EQC gre Mercedes na nož Mercedes nove dobe nas je na prvih kilometrih prepričal s tišino in eksplozivnimi pospeški, kar bo razveselilo večino, saj kljub drugačnem pogonu ostaja mercedes
Za seksi obline je žrtvovala družinsko uporabnost Za seksi obline je žrtvovala družinsko uporabnost Mazda3 je avtomobil, ki lovi poglede ter popiha na dušo zahtevnejšim voznikom, na račun atraktivne oblike in športnosti pa je izgubila nekaj družinske note.

Volkswagen za zdaj brez svoje 'dacie'

Čas branja: 1 min
03.03.2014  11:21
Po uspehu Renaulta z Dacio uvedbo svoje nizkocenovne znamke že dlje časa napoveduje Volkswagen, vendar so zdaj projekt odložili v prihodnost

Volkswagen je že v oktobru 2012 začel s projektom oblikovanja lastne nizkocenovne znamke, opogumil pa jih je Renault z znamko Dacia. VW je predtem sicer želel kupiti malezijski Proton oziroma skleniti partnerstvo s Suzukijem, a iz tega ni bilo nič. Uvedba lastne nizkocenovne znamke pa je zdaj kot kaže odložena v prihodnost, saj se zatika pri visokih notranjih standardih kvalitete ter s tem povezanih produkcijskih stroških.

Volkswagen-Logo-by-ColdF.1385231524.jpg.c.600px.jpg

Nizkocenovna znamka bi Volkswagnu omogočila prodoren nastop na donosnih azijskih trgih, predvsem na Kitajskem in v Indiji ter na trgih Latinske Amerike. S širšo paleto nizkocenovnih modelov bi lahko nastopili tudi na trgih v Vzhodni Evropi ter v Afriki. Cilj bi bil en sam - postati pomemben tekmec Renaultu z njegovo Dacio.

Pri Volkswagnu se je zdaj zataknilo znotraj samega podjetja, saj se borijo s ciljnimi stroški za prihodnje nizkocenovne modele. VW bi namreč rad zadržal minimalne oziroma nujne standarde kakovosti ter varnosti. Po trenutnih izračunih pa pri Volkswagnu menijo, da proizvodnja takšnih avtomobilov v tem trenutku ne bo prinašala dobička in tako ni smiselna. Pri VW sicer pravijo, da projekt ni ustavljen ali povsem zamrznjen, temveč ga še vedno proučujejo - prvotni načrt je sicer bil, da bi se na trgu s svojo "dacio" pojavili že konec letošnjega leta.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Krepki italijan z mnogo talenti

Robusten in vzdržljiv fullback je Fiatov odgovor na potrebe profesionalcev, prostoren, prilagodljiv in zmogljiv pa bo zadovoljil tudi...

AVTO
Novice
Novice Kako bomo napad na naftna polja v Savdski Arabiji občutili na slovenskih bencinskih črpalkah?

Nafta se je v minulem tednu dni podražila za 6,7 odstotka, kar je najvišji skok od letošnjega januarja

AVTO
Novice
Novice Preboj elektrike in souporabe avtomobilov v Sloveniji 4

"Električni avto bo čez dve, tri leta, zapeljal v vsako slovensko vas" je v našem intervjuju napovedal generalni direktor Porscheja...

AVTO
Novosti
Novosti Konec pretvarjanja, z električnim EQC gre Mercedes na nož 23

Mercedes nove dobe nas je na prvih kilometrih prepričal s tišino in eksplozivnimi pospeški, kar bo razveselilo večino, saj kljub...

AVTO
Testi
Testi Za seksi obline je žrtvovala družinsko uporabnost 4

Mazda3 je avtomobil, ki lovi poglede ter popiha na dušo zahtevnejšim voznikom, na račun atraktivne oblike in športnosti pa je izgubila...

AVTO
Posel
Posel (Intervju) Danilo Ferjančič: Električni avto v vsako slovensko vas že v dveh, treh letih 3

Elektrika je prihodnost, trenutno največji izziv pa je najti dobre mehanike, ličarje in druge tehnične poklice. Te v Porscheju Slovenija...