Volvo je v Frankfurtu in Detroitu predstavil koncept kupeja in SUV, nad obema je bila avtomobilska javnost navdušena, prejela sta tudi nagradi za najlepša na salonih. V Ženevi pa bo sledila še tretja in hkrati zadnja študija - concept estate napoveduje bodočega karavana.
Čeprav gre za trivratno zasnovo, to ne moti, saj je Volvo znan tudi po karoserijskem tipu "shooting brake". Zadek sicer ni povsem nov, kot pravijo pri Volvu je povzet po modelu 1800 ES iz 70. let minulega stoletja, vez med njima pa tam razkriva tudi majhna značka EC. Zadnje luči sicer povzemajo gubo koncepta XC in bodo kot kaže lastnot prihodnjih Volvov, streha je v steklu, nos pa je podoben kot pri študiji kupeja z markantnimi T-svetili.
Prava paša za oči je tudi notranjost, ki je precej futuristična in hkrati poudarja čistost ter prostornost modelov izpred štirih desetletij. Tako ima volan zgolj dva kraka, na sredinski konzoli je velikanski zaslon v obliki tabličnega računalnika, zanj pa je Volvo pripravil posebno programsko opremo. Pravih gumbov skorajda bni več, voznik bo vse opravil prek zaslona, velik del teh rešitev pa se bo kmalu znašel v serijski uporabi. Pod steklenimi tlemi za prvima sedežema se ob tem skriva tradicionalna švedska igra "kubb".