Opel Astra OPC extreme bo svetovno premiero doživela na avtomobilskem salonu v Ženevi. Razvili so jo na sloviti progi Nordschleife, poganja jo dvolitrski motor s turbinskim polnilnikom največje moči več kot 300 KM, oplemenitena pa je s ključnimi visokotehnološkimi komponentami Opel astre OPC cup. Glede na to, da je razvita iz dirkaške različice, prinaša astra OPC extreme na vsakdanje ceste čistokrvno dirkaško tehnologijo. Če bo sprejeta z odobravanjem, bo Opel zagnal številčno omejeno serijsko izdelavo super športne različice.
Pod pokrovom motorja iz ogljikovih vlaken se skriva več tko 300 "konjev". Sprošča jih dvolitrski bencinski motor z neposrednim vbrizgom goriva, turbinskim polnilnikom, dvema odmičnima gredema s sistemom spreminjajočega časa odpiranja ventilov. Gre za najmočnejši štirivaljni motor, ki ga je Opel kadarkoli proizvedel. Motorju ukazuje šeststopenjski menjalnik, konjenico pa pomaga krotiti mehanska zapora diferenciala. Super športni avtomobil je sicer na račun visoko tehnoloških komponent iz ogljikovih vlaken za 100 kilogramov lažji v primerjavi z običajno astro OPC.
Zmanjšanje mase veča vodljivost in odzivnost ter izboljšuje razmerje med maso in močjo motorja. Astra OPC extreme ima tudi zmogljiv zavorni sistem znamke Brembo, 370-milimetrski zavorni koluti in šestbatne zavorne čeljusti so prevzete neposredno s pokalnega dirkalnika. Podvozje (vzmeti in blažilnike) je sicer moč nastavljati tako kot pri pravem dirkalniku. Vozniku in sovozniku so namenjeni školjkasti sedeži posebne zasnove znamke Recaro, s šesttočkovnima varnostnima pasovoma znamke Schroth.