Crossoverji so vse bolj priljubljeni pri kupcih, Citroën pa se bo zanje skušal boriti s svojo karavansko izpeljanko modela C5, ki jo je poimenoval C5 crosstourer. Francozi bodo tako v terensko navdahnjeni različici predstavili model, ki so ga do zdaj prodali v 530 tisoč primerkih. Štirikolesni pogon sicer ne bo na voljo, vendar lahko voznik pri nižjih hitrostih poveča oddaljenost vozila od tal.
C5 crosstourer bo neposreden tekmec nekaterim že znanim modelom, kot so Opel insignia sports tourer, Škoda octavia scout in Volkswagen passat alltrack, vendar ti ponujajo tudi štirikolesni pogon. Pri C5 bo za boljši oprijem skrbel le elektronski nadzor navora na sprednjih kolesih, kakršnega denimo poznamo iz Peugeota 2008.
Glede na klasični C5 bo imel crosstourer podvozje hydractive III+, ki omogoča povečano oddaljenost vozila od tal. Tako se lahko pri hitrosti do deset kilometrov na uro oddaljenost poveča za šest, pri hitrosti do 40 kilometrov na uro za štiri centimetre, pri hitrostih do 70 km/h pa bo terenski C5 lahko višji za centimeter in pol.
Pod motornim pokrovom bodo le z dizelskimi motorji, katerih največja moč se bo gibala med 115 in 200 "konji", na voljo bosta opremi millenium in exclusive, uradne cene pa se bodo začele pri 31.950 evrih.