Citroën C1 si je od leta 2005 omislilo 760 tisoč kupcev, v Ženevi pa bo dobil naslednika. Najnovejši mestni malček, ki bo na voljo kot tri- in petvratna izvedenka, se bo predstavil tudi v povsem novi karoserijski različici z zložljivo streho, ki so jo poimenovali Airscape.
Novi Citroën C1 je energičen in igriv, dvobarvne izvedenke in barvite kombinacije notranjosti pa dodatno poudarijo njegov značaj. V dolžino malček meri 3,46 metra, premer obračalnega kroga pa znaša le 9,6 metra, zaradi česar je še posebej okreten na mestnih ulicah. Prtljažnik je sicer mestnim ulicam primerno "razkošen" in pogoltne 196 litrov, ob tem je enostavno dostopen, s preklopljenimi zadnjimi sedeži pa se prostornina prtljažnika poveča na 780 litrov.
V notranjosti C1 prinaša več uporabnih tehnologij, denimo sedempalčni zaslon na dotik ali pa tehnologijo za zrcaljenje zaslona Mirror Screen, ki omogoča podvojitev prikaza in upravljanje aplikacij uporabnikovega pametnega telefona prek zaslona na dotik. Novinec bo po želji opremljen tudi s sistemom za prostoročni dostop in zagon, kamero za pomoč pri vzvratni vožnji ali pa s sistemom za speljevanje na strmini.
Za novega Citroëna C1 sta na voljo dva bencinska motorja zadnje generacije, in sicer e-VTi 68 Airdream s petstopenjskim menjalnikom ali z robotiziranim ročnim menjalnikom ETG. Kupcem bo na voljo tudi novi motor VTi 82 iz družine PureTech, gre za 1,2-litrski trivaljnik. Poraba goriva znaša 4,3 l/100 km, emisije CO2 pa dosežejo 99 g/km. Ta motor ima 118 Nm navora in od 0 do 100 km/h pospeši v 11 sekundah. K nižji porabi in emisijam pripomore tudi masa vozila, ki znaša le 840 kilogramov.