Kar 60 odstotkov ljudi, ki so nakupovali preko spleta, je lani imelo težave pri dostavi svojih naročil, stroški ponovnega pošiljanja neuspelih dostav pa pso presegli več sto milijonov evrov. Ob tem so raziskave pokazale, da so ljudje po celem svetu v vsakdanjem življenju vedno bolj pod vplivom stresa in da jim kronično primanjkuje časa. Tako je poročilo, ki ga je izdala Future Foundation, razkrilo, da se je v letu 2011 v vseh preučevanih državah povečalo število odgovorov "Pogosto sem v časovni stiski", v primerjavi z letom 2010.
Tukaj na sceno stopi Švedski Volvo, ki želi uporabnikom prihraniti čas in zmanjšati vpliv stresa na njihovo počutje in zdravje. V revolucionarnem tehnološkem koraku za avtomobilsko industrijo je Volvo Cars demonstriral prvo dostavo hrane do avtomobila in s tem novo obliko storitev "Roam Delivery". Storitev, ki jo zdaj prikazujejo na sejmu Mobile World Congress v Barceloni, bo uporabnikom omogočala dostavo nakupa do avtomobila, kjerkoli bodo. Dostave neposredno v avto z uporabo storitve "Roam Delivery" so primer, kako Volvo raziskuje potencial povezanih avtomobilov za ustvarjanje rešitev, ki stremijo k poenostavljanju vsakodnevnega življenja. Pilotni program je tudi pokazal, da je za 92 odstotkov ljudi dostava v njihov avto bolj praktična od dostave na dom.
Volvova nova tehnologija digitalnih ključev bo sicer voznikom omogočala, da svoj avto navedejo kot naslov za dostavo pri naročanju prek spleta. Lastnik bo tako prek pametnega telefona ali tabličnega računalnika obveščen o želenem času dostave ali prevzetju paketa. Po sprejetju predvidene dostave lastnik avtomobila izda digitalni ključ, nato pa lahko sledi, kdaj je avto odprt in kdaj zaklenjen nazaj. Digitalni ključ po izvedeni dostavi ali prevzetju paketa preneha obstajati. Sistem je sicer zasnovan na funkcionalnosti telematične aplikacije Volvo On Call, ki med drugim omogoča oddaljeni vklop gretja ali hlajenja v avtu in vpogled v količino goriva ter položaj vozila prek mobilnega telefona.
S povezanimi storitvami, kot je "Roam Delivery", bo avto prihodnosti več kot le prevozno sredstvo. Volvo je letos že predstavil Sensus Connect, vgrajeno doživetje navigacije in infotainmenta. Strateško partnerstvo s podjetjem Ericsson gradi na ideji spletne skupnosti in raziskuje potrošniške koncepte okoli "oblaka povezanih vozil" (Connected Vehicle Cloud), ki bo v prihodnjih letih v vožnjo vnesel revolucijo.