Po športnih različicah GTI in GTD bo VW golf dobil še oznako GTE - ta bo označevala hibridni model, ki ga bo poganjal bencinsko-električni pogonski sklop. Srce bo predstavljal 1,4-litrski TSI turbo bencinski motor s 110 kW (150 KM), na pomoč pa mu bo priskočil še elektromotor s 75 kW (102 KM), ki ga bodo napajale 8,8 kWh baterije. Skupna sistemska moč bo tako znašala 150 kW oziroma 204 KM.
Golf GTE bo zmogel najvišjo hitrost 220 km/h, do stotice naj bi pospešil v 6,9 sekunde, prek DSG menjalnika pa bo gnan na prednji kolesni par. Tovarna obljublja, da bo VW golf GTE na sto prevoženih kilometrov v povprečju porabil le 1,5 litra goriva, pri tem pa bo v zrak spustil 35 gramov CO2. S polno posodo goriva in napolnjenimi baterijami bo hibridni golf zmogel prevoziti 940 kilometrov, zgolj na električni pogon pa 50 kilometrov in do hitrosti 130 km/h. Baterije se bodo sicer s pomočjo običajne 220 voltne vtičnice napajale dobre tri ure.
Na zunaj bo GTE podoben GTI. Imel bo širše pragove, spojler na zadku, zatemnjeni zadnji luči ter serijska 16-palčna kolesa. Znotraj bodo rdeče dodatke iz GTI zamenjali modri. V skladu s hibridno zasnovo bo na sredinskem 6,5-palčnem zaslonu možno razbrati podatke o napolnjenosti baterije ter razpoložljivem dosegu, na voljo bo tudi posebna aplikacija za pametne mobilnike.