Francoski proizvajalec vozil Renault je za ženevski avtosalon pripravil motorno novost, ki se bo kaj kmalu znašla v njihovih in Nissanovih modelih. Čeprav je Renault znan po varčnih dizelskih agregatih in ima pester nabor različno močnih 1,6 dCi motorjev, je zdaj storil še korak naprej.
Novinca so tako opremili z dvema turbinama, pri čemer ena poskrbi za zvezno pospeševanje iz spodnjega območja vrtljajev. Tako je kar 90 odstotkov vsega navora na voljo že od 1.500 vrtljajev naprej, celotni pa od 1.750 vrtljajev. Druga turbina se vključi pozneje in poskrbi za pospeševanje do najvišjega delovnega območja vse do štiri tisoč vrtljajev v minuti. Trenutna različica tega turbodizelskega motorja zmore 118 kW (160 KM) in postreže s 380 Nm navora in je za zdaj prvak razreda. Renault je krono vzel Oplu, ki je iz 1,6-litrskega motorja iztisnil 136 "konjev", do zdaj najmočnejši iz zveze Renault-Nissan pa je zmogel 130 "konjev".
Novi štirivaljnik sicer izponjuje emisijske standarde Euro6, zmogljivosti pa so po zagotovilih tovarne podobne tistim z dvolitrskim motorjem, le da so emisije in poraba za četrtino nižje.