Peugeot 108 je prvi od trojice, ki bo zapeljala v novo generacijo. Njegov predhodnik 107 je namreč nastajal v isti tovarni kot citroën C1 in toyota aygo na Češkem. Tudi v drugo podjetja sodelujejo med sabo, malčki nove generacije bodo imeli enako zasnovo, delili si bodo iste proizvodne linije, a bodo med seboj bolj različni kot doslej.
Prvi med njimi se je razkril novi 108, 3,47 metra dolgi tri ali petvratni malček, ki bo na voljo tudi v različici s pomičnim zgornjim delom strehe - podobno kot fiat 500C. Novinec je kljub dodatnim trem centimetrom dolžine za 40 kilogramov lažji kot doslej, osnovni model bo tehtal le 850 kilogramov. Zaradi krajših previsov prek obeh prem bo v kabini prostornejši. Kljub novi zasnovi, ki ni v prid okretnosti, pa ga boste na parkirišču obrnili na manjšem prostoru, na le 9,6 metra širine. V kabini se 108 hvali še z večjim številom bolj uporabnih odlagalnih površin. V predal pred sopotnikom boste lahko spravili litrsko, v vrata pa pollitrski plastenki. Doba velikih informacijskih vmesnikov ni zaobšla tudi 108, ta bo imel na sredinski konzoli sedem palčnega. Seveda bo povezljiv s pametnimi napravami, prikazoval bo tudi sliko vzvratne kamere. Prtljažnik bo s 196 litri za 60 litrov večji kot doslej. Če bo imel 108 rezervno kolo, bo prostornina manjša za 16 litrov.
Malčka bosta poganjala nova trivaljna bencinarja s prostornino enega ali 1,2 litra in močjo 50 oziroma 60 kilovatov. Podatki o porabi še niso razkriti, a glede na učinkovitost motorja v drugih modelih in skromno težo 108, bi najmanjši lahko porabil okoli štiri litre bencina na sto kilometrov.