Renault je končno razkril novega twinga. Težko smo ga čakali, priznamo. Predvsem zato, ker je francoskega malčka zelo veiko odvisno. V prvi vrsti 2.036 neposrednih in še nekajkrat toliko posrednih služb pri dobaviteljih in storitvenih podjetjih. Novi twingo je simpatičen, tehnično zanimiv, saj ima pogon in motor zadaj. Pa je dovolj seksi, da bo letno prepričal prek sto tisoč kupcev v Evropi? Je dovolj edinstven, da mu kupci ne bi zamerili pretirane podobnosti s fiatom 500 - prodajnim prvakom v tem razredu. Od tega kako ga bo sprejel trg, sta namreč odvisna poslovanje in službe v Revozu. Res je, tu je še smart, a domnevamo, da ne bo imel tako velikega dosega na trgu, torej tudi ne vpliva na Revoz.
Manjši vpliv na Slovenijo, a zelo velik na poslovanje neškmega BMW in trende v prestižnem razredu pa bo imel novi BMW serije 2 active tourer s prednjim pogonom,ki dokazuje da se morajo tudi najbolj tradicionalne znamke prilagoditi trgu, če želijo dosegati rast. Pritiskom smernic je popustil tudi sloviti Ferrari. Po 22 letih je v serijski avto ponovno vgradil turbo motor, ki zmanjšuje porabo in povečuje moč.
Da splet spreminja svet, opažajo tudi avtomobilske znamke. Zato se prodaja vozil počasi seli na splet, prihajajo virtualni avto saloni, ki na četrtini površin lahko predstavijo celotno ponudbo določenega proizvajalca.
Svet je vse manjši, globalnost znamk pa pomeni tudi vse bolj pogosto delitev tehnike med proizvajalci. Zadnji primer je Toyota, ki si je dizelski motor sposodila pri BMW.
Tega so veseli tudi v Slovenski Toyoti, saj bodo z njim ponovno povečali prodajo. Kaj delajo prav v vodstvu podjetja, da dosegajo rast na upadajočem trgu, pa v intervjuju pojasnjuje direktor Toyote Slovenija Gregor Mauko.
Ste zamudili moje prejšnje pismo?
Če še niste prijavljeni na moje pismo - prijavite se in naslednje pismo boste prejeli prihodnji petek v e-poštni nabiralnik. Zagotovite si pregled avto panoge na enem mestu, delite ga tudi s prijatelji, sodelavci,... Prijavite se tu!
Prijeten vikend Vam želim
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si
P.S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju.