Avto

Razkošni kupe izpod peresa Roberta Lešnika

Mercedes-benz je predstavil najbolj razkošni kupe - S coupe, razkošen, eleganten in sodoben. Oblika je delo Slovenca Roberta Lešnika, vodje oblikovanja zunanjosti pri tej znamki.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

11.02.2014 17:59
Čas branja: 2 min

Mercedes-benz kot edini v nemški prestižni trojici vzdržuje tradicijo razkošnih kupejev najvišjega razreda. Novi se ponovno, tako kot njegov daljni predhodnik leta 1952, imenuje S coupe. V vmesnem času so največje kupeje te znamke krasile še oznake SEC in CL.

Mercedes-Benz-S-Class-Coupe-2015-1600x1200-wallpaper-1b.1392137791.jpg.s.600px.jpg
Pet metrov elegance, razkošja in odlične tehnike. Novi S coupe v različici 500 bo pri nas še letos, cena bo po naši oceni okoli 160 tisoč evrov.

Dolg prek pet, širok prek dva metra

Novi S coupe je razkošen in razsipen v vse smeri. Avto ki se morda ne zdi primeren za trde čase evropskega okolja, a je vsekakor zelo primeren za bolj obetavna okolja Kitajske, ZDA in bližnjega vzhoda. Novi S coupe namreč ne skriva radodarnih mer karoserije, med obema skrajnima robovoma karoserije namreč meri 5,03 metra, v širino ga je za več kot dva metra. Karoserija ima v osnovo podobne poteze kot limuzinski razred S, a je v podrobnostih močno prilagojena kupejevski zasnovi in še dodatno ozaljšana z različnimi prijemi.

Mercedes-Benz-S-Class-Coupe-2015-800x600-wallpaper-35.1392137661.jpg.o.600px.jpg

Swarowsky kristali v žarometih

Prednji del zaznamuje širša maska posuta s kromiranimi delčki. Odbijači so ostreje oblikovani in imajo večje odprtine, v v LED žarometih pa si lahko izberete tudi okras v obliki 47 kristalov znamke Swarowsky. Motorni pokrov in bočna linija sta bolj drzno urezani kot pri klasičnem razredu S, zadek pa z limuzinskim bratom skorajda nima nič skupnega. Je kupejevsko nizek, mišičast, na njem pa so široki in nizki žarometi, ki se zajedajo globoko v blatnike. Prtljažna vrata imajo majhen zavihek, podobno kot pri precej manjšem štirivratnem kupeju CLA.

Mercedes-Benz-S-Class-Coupe-2015-800x600-wallpaper-28.1392137701.jpg.s.600px.jpg

Armaturna plošča kot v S, a z več športnosti in stila

V kabini boste štirisedežni kupe prepoznali razred S s 12,3 palčnim zaslonom na sredinski konzoli, digitalno in prilagodljivo armaturno ploščo ter nekaj dodatki, ki zaznamujejo bolj športno dušo S coupeja. Volan je denimo manjši in v spodnjem delu skoraj povsem raven, vel je dodatkov iz aluminija in plastike z videzom kroma, barve usnja so živahnejše. Novost je steklena streha s površino kar 1,32 kvadratna metra.

Mercedes-Benz-S-Class-Coupe-2015-1600x1200-wallpaper-3b.1392137748.jpg.n.600px.jpg

V8 motor lahko rjove glasneje kot v limuzini

Ostala tehnika je znana, še vroča in vrhunska. Denimo 4,7 litrski V8 biturbo v S 500 coupeju zmore 335 kilovatov (455 konjskih moči) in 700 nevtonmetrov največjega navora. Motor je močan in uglajen kot v razredu S, v coupeju pa zna še bolj glasno rjoveti za kar poskrbijo lopute, ki jih odpre voznik.

Osvetljujejo le še LED žarnice

Iz razreda S je povzeta tudi vrhunska varnost, denimo izboljšana različica zračnega vzmetenja. Novost so senzorji sistema magic body control, ki s posebno kamero spremljajo cestišče in prilagajajo čvrstost vzmetenja. Če denimo na cesti zaznajo grbino, še preden z avtom zapeljete čeznjo, elektronika omehča vzmetenje. Nobi S coupe ima podobno kot S skoraj 500 LED žarnic, od teh jih okoli 300 skrbi za osvetlitev potniške kabine, druge so skrite v žarometih.

Mercedes-Benz-S-Class-Coupe-2015-1600x1200-wallpaper-2d.1392137903.jpg.c.600px.jpg

Zadnjice in hrbet masira 14 blazinic

Prednja dva sedeža delujeta kot aktivna maserka, ki z napihovanjem 14 zračnih blazinic v posameznem sedežu prek šestih različnih programov razvaja potnika na poti. Sedeži so tudi greti in hlajeni, ogrevanje pa si je moč omisliti tudi za naslone za roke.

Varnost v vrhu razreda

Na področju varnosti je S coupe zapeljal še dlje z novimi in izboljšanimi sistemi. Radarski tempomat distronic plus deluje ves čas, tudi v strnjenih kolonah. Hkrati avto drži znotraj voznega pasu, torej vozi skorajda sam. Sistem pre-safe sedaj zaznava tudi pešce in se odzove z zaviranjem do ustavitve, obenem zaznava nevarnost trka zadaj vozečih avtomobilov, takrat prižge zavorne luči in po potrebi tudi povsem ustavi avto in prepreči verižno trčenje. Potnike pred trkom zaščiti z zategovanjem varnostnih pasov, pomikom volana, vzglavnikov in sedeža, da bi bile poškodbe čim manjše. Potnikom na zadnji klopi pri čelnem trku zmanjša poškodbe zračna blazina, vgrajena v varnostni pas.

Mercedes-Benz-S-Class-Coupe-2015-1600x1200-wallpaper-04.jpg.o.600px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

Preberite tudi:

30.05.2015
FINANCE
Vlagatelj Maks
Krka je imela v 70-ih letih tri predsednike
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Krka je imela v 70-ih letih tri predsednike 2

Ljubljanska borza je spremenila smer v rahlo pozitivno.

FINANCE
Topjob
Slovenci se ne bi selili v tujino, bi pa delali na daljavo za tuje podjetje
Topjob
MOBILNOST NA TRGU DELA
TopjobLana Dakić Slovenci se ne bi selili v tujino, bi pa delali na daljavo za tuje podjetje 1

Zgolj šest odstotkov vprašanih Slovencev bi delalo v tujini, predvsem zaradi boljše plače, konkretne ponudbe za delo in boljših pogojev dela.

FINANCE
Avto
Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu
Avto
AvtoJure Šujica Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu

Med drugim naj bi stroške proizvodnje novih vozil znižali za 40 odstotkov, tržni delež pa kljub vse večji domači konkurenci obdržali pri 15 odstotkih. Uvajajo novo blagovno znamko, namenjeno mladim.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Kako hiter internet ima Slovenija v primerjavi z drugimi
Finance
digitalna preobrazba
Albina Kenda Kako hiter internet ima Slovenija v primerjavi z drugimi 2

Potem ko je bil v EU, ki ima digitalno preobrazbo družbe in gospodarstva visoko na agendi, dolgo časa poudarek na zagotavljanju dostopa do interneta, se zdaj pozornost še bolj usmerja v hitrost povezav. Pogledali smo, kako se Slovenija primerja z drugimi.

FINANCE
Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine?
Finance
POKOJNINSKA REFORMA
Tanja Smrekar Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine? 8

Kje so nevarnosti, da bi bile pokojnine za tiste, ki plačujejo največ, lahko še bolj omejene oziroma nižje kot po zdajšnjem sistemu?

FINANCE
Okolje & energija
TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube
Okolje & energija
ENERGETIKA
Okolje & energijaPetra Sovdat TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube 3

Lastna proizvodna cena elektrike iz šoštanjske termoelektrarne je po neuradnih podatkih trenutno približno dvakratnik tržne.

FINANCE
Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala?
Finance
Špela Mikuš Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala? 2

Na koncu gre pri obeh taktikah omejevanja tehnoloških velikanov za svoj lastni interes, za interes "lokalnih" podjetij.