Mercedes-benz kot edini v nemški prestižni trojici vzdržuje tradicijo razkošnih kupejev najvišjega razreda. Novi se ponovno, tako kot njegov daljni predhodnik leta 1952, imenuje S coupe. V vmesnem času so največje kupeje te znamke krasile še oznake SEC in CL.
Dolg prek pet, širok prek dva metra
Novi S coupe je razkošen in razsipen v vse smeri. Avto ki se morda ne zdi primeren za trde čase evropskega okolja, a je vsekakor zelo primeren za bolj obetavna okolja Kitajske, ZDA in bližnjega vzhoda. Novi S coupe namreč ne skriva radodarnih mer karoserije, med obema skrajnima robovoma karoserije namreč meri 5,03 metra, v širino ga je za več kot dva metra. Karoserija ima v osnovo podobne poteze kot limuzinski razred S, a je v podrobnostih močno prilagojena kupejevski zasnovi in še dodatno ozaljšana z različnimi prijemi.
Swarowsky kristali v žarometih
Prednji del zaznamuje širša maska posuta s kromiranimi delčki. Odbijači so ostreje oblikovani in imajo večje odprtine, v v LED žarometih pa si lahko izberete tudi okras v obliki 47 kristalov znamke Swarowsky. Motorni pokrov in bočna linija sta bolj drzno urezani kot pri klasičnem razredu S, zadek pa z limuzinskim bratom skorajda nima nič skupnega. Je kupejevsko nizek, mišičast, na njem pa so široki in nizki žarometi, ki se zajedajo globoko v blatnike. Prtljažna vrata imajo majhen zavihek, podobno kot pri precej manjšem štirivratnem kupeju CLA.
Armaturna plošča kot v S, a z več športnosti in stila
V kabini boste štirisedežni kupe prepoznali razred S s 12,3 palčnim zaslonom na sredinski konzoli, digitalno in prilagodljivo armaturno ploščo ter nekaj dodatki, ki zaznamujejo bolj športno dušo S coupeja. Volan je denimo manjši in v spodnjem delu skoraj povsem raven, vel je dodatkov iz aluminija in plastike z videzom kroma, barve usnja so živahnejše. Novost je steklena streha s površino kar 1,32 kvadratna metra.
V8 motor lahko rjove glasneje kot v limuzini
Ostala tehnika je znana, še vroča in vrhunska. Denimo 4,7 litrski V8 biturbo v S 500 coupeju zmore 335 kilovatov (455 konjskih moči) in 700 nevtonmetrov največjega navora. Motor je močan in uglajen kot v razredu S, v coupeju pa zna še bolj glasno rjoveti za kar poskrbijo lopute, ki jih odpre voznik.
Osvetljujejo le še LED žarnice
Iz razreda S je povzeta tudi vrhunska varnost, denimo izboljšana različica zračnega vzmetenja. Novost so senzorji sistema magic body control, ki s posebno kamero spremljajo cestišče in prilagajajo čvrstost vzmetenja. Če denimo na cesti zaznajo grbino, še preden z avtom zapeljete čeznjo, elektronika omehča vzmetenje. Nobi S coupe ima podobno kot S skoraj 500 LED žarnic, od teh jih okoli 300 skrbi za osvetlitev potniške kabine, druge so skrite v žarometih.
Zadnjice in hrbet masira 14 blazinic
Prednja dva sedeža delujeta kot aktivna maserka, ki z napihovanjem 14 zračnih blazinic v posameznem sedežu prek šestih različnih programov razvaja potnika na poti. Sedeži so tudi greti in hlajeni, ogrevanje pa si je moč omisliti tudi za naslone za roke.
Varnost v vrhu razreda
Na področju varnosti je S coupe zapeljal še dlje z novimi in izboljšanimi sistemi. Radarski tempomat distronic plus deluje ves čas, tudi v strnjenih kolonah. Hkrati avto drži znotraj voznega pasu, torej vozi skorajda sam. Sistem pre-safe sedaj zaznava tudi pešce in se odzove z zaviranjem do ustavitve, obenem zaznava nevarnost trka zadaj vozečih avtomobilov, takrat prižge zavorne luči in po potrebi tudi povsem ustavi avto in prepreči verižno trčenje. Potnike pred trkom zaščiti z zategovanjem varnostnih pasov, pomikom volana, vzglavnikov in sedeža, da bi bile poškodbe čim manjše. Potnikom na zadnji klopi pri čelnem trku zmanjša poškodbe zračna blazina, vgrajena v varnostni pas.