Ideja ni nova, uporabil jo je že BMW pri seriji 3, volkswagen pri passatu in še kakšen drugi proizvajalec. Pri Fordu pa trdijo, da je nova kuga prvi športni terenec v tem razredu, ki ima to rešitev. Gre za samodejno odpiranje prtjažnih vrat, ki ga sprožimo z zamahom noge pod odbijač. Rešitev je uporabna predvsem takrat, ko zaradi polnih rok nakupovalnih vrečk ali česa drugega ne moremo odpreti prtljažnika.
Izgleda kot brca, a fizični kontakt ni potreben
Od daleč izgleda, kot da brcnemo, a dejanski stik čevlja s podvozjem za delovanje sistema ni potreben. Dodatek je kot kaže pravi hit, saj je zanj doplačalo 50 odstotkov kupcev kuge, na Nizozemskem je delež dosegel 90 odstotkov. Pri nas omenjen sistem sodi v prostoročni paket, ki vključuje še samodejno odpiranje prtčljažnih vrat (brez tega zamahi noge najbrž ne bi delovali) in brezkontaktni ključ. Cena paketa je 990 evrov.