Nemški prestižni proizvajalec avtomobilov Audi je pred nekaj dnevi na bulevarju Kurfuerstendamm v centru Berlina odprl digitalni avtosalon, ki s 375 kvadratnimi metri površine meri le četrtino klasičnega. Z njim bi proizvajalec rad dosegel kupce v mestih, predvsem mlajše ki nakupujejo v dražjem delu mesta.
Na četrtini prostora razstavljenih vseh 49 različic
Salon ponuja ogled vseh 49 različic audijevih modelov v digitalni obliki, mimoidoči pa si lahko na zaslonih ogledajo vse podrobnosti vozil in si jih s kliki po zaslonih tudi sestavijo po svoji želji.
Dobre izkušnje iz Pekinga
Audijevi strategi od novega pristopa pričakujejo veliko. Dobre izkušnje imajo že iz Pekinga, saj tamkajšnji digitalni avtosalon tedensko obišče osem tisoč ljudi, 60 odstotkov pa ni dosedanjih lastnikov audija. Z digitalnim prikazom Audi precej lažje pokaže vse različice, ki jih ponuja. To je v klasičnih avtosalonih, podobno težavo imata tekmeca BMW in Mercedes-benz, zaradi prostorske stiske postalo nemogoče.
Prodaja prek spleta v vzponu
Digitalni svet pa ob tem postaja vse bolj pogosto prodajno orodje. BMW je naročila za novi model i3 pričel zbirati prek spleta še preden je ta zapeljal v avtosalone. Teslo model S lahko naročite le prek spleta, trgovci v salonih skrbijo le za svetovanje in testne vožnje. S spletno prodajo je decembra lani v Nemčiji in na Poljskem poskusil tudi Mercedes-Benz, Audi pa se je za sedaj brani.