Avto

Atlet med top menedžerji

Osveženi audi A8 je s cenami od 90 do 200 tisoč evrov prišel na trg, med tekmeci velja za najlažjega in najbolj športnega. Hvali se še z inovacijo - LED matrix žarometi.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

07.02.2014 15:06
Čas branja: 2 min

Audijev zastavonoša A8 vozi že tretji krog, če ne štejemo modela V8. tretja generacija pa je stara že štiri leta, zato je dočakala kar temeljito prenovo. Na zunaj prav veliko sprememb ni, dodelana sta zadek in prednji del - ta ima bolj klasično obliko žarometov in novo masko.

Audi-A8-2014-1600x1200-wallpaper-20.1391783243.jpg.o.600px.jpg
Limuzina klasičnih potez, dolžine 513 ali 5,25 metra, sedaj z nekaj bolj prefinjenim prednjih in zadnjim delom.

Zadaj pa so posebnost dinamični smerniki, ki s posamičnim vklapljanjem LED-diod rišejo svetlobni trak v smeri, kamor zavijate. Veliko več novega je pod kožo, motorji so močnejši in tudi do liter varčnejši, pomembna novost so inovativnio žarometi LED matrix.

Matrix-led-3.1391783522.jpg.c.600px.jpg
LED matrix žarometi, ki s senčenjem posameznih 25 LED diod oblije nasproti vozeče avtomobile.

Nasproti vozeče oblijejo s svetlobo

Kako deluje audijeva domislica, prva tovrstna na svetu: prednja žarometa LED matrix imata le v nezasenčeni luči po 25 visokosvetlečih diod. Ko kamera zazna nasproti vozeči avto, samodejno izklaplja posamezne diode, dejansko prekine svetilni snop in zaobide avto, ki se vam približuje, hkrati pa vklaplja druge diode in tako osvetljuje druge dele ceste.

Za pametne žaromete od 1.185 do 3.554 evrov

Za trenutno najpametnejše žaromete na trgu boste odšteli vsaj 1.185 evrov, če bo vaš A8 že serijsko opremljen z LED žarometi oziroma 3.554 evrov, če bo opremljen s klasičnimi ksenonskimi žarometi.

Audi-A8-2014-1600x1200-wallpaper-4b.1391784963.jpg.s.600px.jpg
Osemvaljna bencinska stroja s 309 ali 382 kilovati znata delovati tudi kot štirivaljnika, zato je njuna poraba le okoli deset litrov.

Od 190 do 382 kilovatov moči

Izbira stroja v A8 določa njegovo ceno, brez dodatne opreme seveda. Na dnu cenika, čeprav se to sliši nekoliko nenavadno, je trilitrski turbodizel s 190 kilovati (258 konjskimi močmi), ki v povprečju ob serijskem pogonu quattro porabi le 5,9 litra. Nekaj sto evrov nad njim je motor 2.0 TFSI hybrid, ki združuje dvolitrski bencinski turbo in elektro motor s skupno močjo 180 kilovatov in porabo 6,2 litra. Najmanj 92.800 evrov boste odšteli za A8 3.0 TFSI s 228 kilovati in porabo 7,8 litra (liter manj kot prej). Za različice 4.0 TFSI, 4.2 TDI, S8 (to poganja štirilitrski biturbo s 382 kilovati) in 6,3 W12 pa boste odšteli prek sto, za zadnjega skoraj 200 tisočakov.

Večino modelov smo jeseni preizkusili na mednarodni predstavitvi novega A8. Najbolj se nam je vtisnil v spomin brutalni motor 4.2 TDI s 283 kilovati in 850 nevtonmetri navora, ki do stotice pospeši v 4,7 sekunde.

Odlične številke prinaša lahka karoserija

Za nizko porabo in zelo dobre zmogljivosti A8 v primerjavi s podobno zmogljivimi tekmeci je kriva predvsem njegova zasnova karoserije.

Ta je aluminijasta, v primerjavi s kovinsko tehta za 40 odstotkov manj. V primeru audija A8 je prihranek kar 231 kilogramov. Ko pogledamo najlažji A8, različico 3.0 TFSI, je ta s 1.830 kilogrami suhe teže najlažja štirikolesno gnana managerska limuzina na trgu. Aluminijasto karoserijo ima v tem razredu še jaguar XJ, ostali pa se naslanjajo na različne zlitine jekel različnih kakovosti in aluminija.

Audi-A8-2014-1600x1200-wallpaper-25.1391785267.jpg.o.600px.jpg

Audi-A8-2014-1600x1200-wallpaper-2e.1391785308.jpg.o.600px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

29.07.2014
FINANCE
Pomoč na cesti: na katere pasti pri avtovlekah pazite, da ne boste plačali preveč
Finance
PRED POLETNO SEZONO
Tanja Smrekar Pomoč na cesti: na katere pasti pri avtovlekah pazite, da ne boste plačali preveč

Pri avtovleki preverite tudi, ali gre za podjetje, kjer stroške krije vaša zavarovalnica, ali gre morda za naključnega ponudnika pomoči, ki "patruljira" oziroma išče nesrečnike s pokvarjenimi vozili ob cesti.

FINANCE
Subvencije
Prihajajo novi naložbeni skladi: kdo jih bo upravljal in kdo financiral
Subvencije
VLAGANJE V PODJETJA
SubvencijeTeja Grapulin Prihajajo novi naložbeni skladi: kdo jih bo upravljal in kdo financiral

SID banka je napovedala štiri nove sklade, slovenski podjetniški sklad dva; upravljavce so oziroma bodo iskali prek razpisov.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 23. del): Zima z električnim avtom, kakšna sta bila poraba in doseg?
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 23. del): Zima z električnim avtom, kakšna sta bila poraba in doseg? 2

V zimskih razmerah in z zimskimi gumami je cupra born dosegla povprečen doseg 324 kilometrov. Avtocestni kilometri so ga spustili nekaj pod 300 kilometrov, bolj umirjena vožnja po mestu in podeželskih cestah pa ga je povečala na več kot 350 kilometrov.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
V Bosni bodo izdelovali majhen električni avto
Avto
AvtoMiloš Milač V Bosni bodo izdelovali majhen električni avto 3

Dostavnik s 300-kilogramsko nosilnostjo in dosegom sto kilometrov med polnjenji, namenjen pa bo predvsem mestni dostavi. Iz GS-TMT ga bodo izvažali v Nemčijo in v nekatere druge države EU.

FINANCE
Manager
Kako humanoidni roboti v Amazonu že kažejo prihodnost delovnega okolja
Manager
Robotika
ManagerBloomberg Kako humanoidni roboti v Amazonu že kažejo prihodnost delovnega okolja 2

Družba Agility Robotics se je z dvonožnimi roboti usmerila v industrijo skladiščenja, sčasoma pa naj bi ti tudi polnili trgovske police in delali v bolnišnicah.

FINANCE
Subvencije
Kdaj od besed k reformam
Subvencije
KOMENTAR
SubvencijeTeja Grapulin Kdaj od besed k reformam 3

Od tega, ali bo vlada Roberta Goloba izpeljala nekatere glavne reforme, je odvisno tudi črpanje evropskih sredstev. Za zdaj še ni kaj pokazati, na reforme pa je vezanih več sto milijonov evrov.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)