Oblika 4,16 metra dolgega C4 cactusa vleče poglede, čeprav ni nujno da bo vsem všeč. »Nič narobe,« si mislijo v Citroënu, saj tudi legendarni modeli preteklosti niso bili pojem lepote.
Na udarce odporne blazinice
Bolj pomembna je zasnova novinca, vrsto domislic ki obarvajo življenje v osnovi preprostem avtomobilu. C4 cactus ima denimo posebne plastične dodatke airbumps, ki na bokih avtomobila skrbijo za poživitev oblike (na voljo so v štirih različnih barvah) in hkrati varujejo karoserijo pred poškodbami na parkiriščih. Pod plastiko so namreč zračni mehurčki, ki blažijo udarce. Njihova zamenjava pa je precej cenejša kot popravilo in barvanje karoserije. Citroën tudi z drugimi rešitvami obljublja veliko znižanje stroškov lastništva C4 cactusa, kar bi ga lahko približalo množicam.
Zračna blazina na stropu pred sopotnikom
V kabini C4 cactus sledi modeli C4 picasso. Armaturna plošča je ravnih oblik, zaradi boljše izkoriščenosti prostora pa je potisnjena naprej. Posebnost je tudi zračna blazina pred sopotnikom, ki je nameščena na stropu. Na običajnem mestz je zato več prostora za drobnarije. Na sredini armaturne plošče je sedempalčni zaslon na dotik, digitalni so tudi merilniki pred volanom.
Varčni brisalniki, motor, skromna teža
Medosna razdalja 4,16 metra dolge in 1,73 metra široke petvrane limuzune meri enako kot pri modelu C4 - 2,60 metra -, a je znotaj prostora več. V prid aerodinamičnosti govori višina 1,48 metra in krajši previsi, s kolesi nameščenimi na vogalih. C4 cactus ima tudi varčne brisalnike z vgrajenimi šobami, ki za čiščenje stekla potrebujejo precej manj vode kot običajni. Varčen pa je tudi dizelski stroj. Kako velik in močan je, Citroën ne razkriva. Govori le o povprečni porabi, ki je le 3,2 litra nafte na sto kilometrov. Varčnost pa je tudi posledica varčevanja pri teži, C4 cactus tehta le 965 kilogramov, kar 200 manj od podobno velikega C4.
Plačevali ga boste kot mobilnik
Koliko bo novinec stal, še ni znano. Citroën razkriva le nov način financiranja, ki je podoben nakupu mobilnega telefona. Kupec bo avto lahko najel za določeno obdobje, predvidene prevožene kilometre, v obrok pa bo lahko vštel tudi servis, zavarovanje,... vse razen goriva. Nekakšen all inclusive finančni lizing torej.