Avto

C4 cactus: občutljiv na dotik, odporen na udarce

Francoski Citroën se kot kaže vrača na pota stare slave. Novi posebnež je C4 cactus je inovativen kompaktni avto s kupom dobrih domislic.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

06.02.2014 09:33
Čas branja: 1 min

Oblika 4,16 metra dolgega C4 cactusa vleče poglede, čeprav ni nujno da bo vsem všeč. »Nič narobe,« si mislijo v Citroënu, saj tudi legendarni modeli preteklosti niso bili pojem lepote.

Citroen-C4-Cactus-2015-1600x1200-wallpaper-18.1391675217.jpg.c.600px.jpg

Na udarce odporne blazinice

Bolj pomembna je zasnova novinca, vrsto domislic ki obarvajo življenje v osnovi preprostem avtomobilu. C4 cactus ima denimo posebne plastične dodatke airbumps, ki na bokih avtomobila skrbijo za poživitev oblike (na voljo so v štirih različnih barvah) in hkrati varujejo karoserijo pred poškodbami na parkiriščih. Pod plastiko so namreč zračni mehurčki, ki blažijo udarce. Njihova zamenjava pa je precej cenejša kot popravilo in barvanje karoserije. Citroën tudi z drugimi rešitvami obljublja veliko znižanje stroškov lastništva C4 cactusa, kar bi ga lahko približalo množicam.

Citroen-C4-Cactus-2015-1600x1200-wallpaper-0e.1391675403.jpg.o.600px.jpg

Zračna blazina na stropu pred sopotnikom

V kabini C4 cactus sledi modeli C4 picasso. Armaturna plošča je ravnih oblik, zaradi boljše izkoriščenosti prostora pa je potisnjena naprej. Posebnost je tudi zračna blazina pred sopotnikom, ki je nameščena na stropu. Na običajnem mestz je zato več prostora za drobnarije. Na sredini armaturne plošče je sedempalčni zaslon na dotik, digitalni so tudi merilniki pred volanom.

Citroen-C4-Cactus-2015-800x600-wallpaper-01.1391675332.jpg.s.600px.jpg

Varčni brisalniki, motor, skromna teža

Medosna razdalja 4,16 metra dolge in 1,73 metra široke petvrane limuzune meri enako kot pri modelu C4 - 2,60 metra -, a je znotaj prostora več. V prid aerodinamičnosti govori višina 1,48 metra in krajši previsi, s kolesi nameščenimi na vogalih. C4 cactus ima tudi varčne brisalnike z vgrajenimi šobami, ki za čiščenje stekla potrebujejo precej manj vode kot običajni. Varčen pa je tudi dizelski stroj. Kako velik in močan je, Citroën ne razkriva. Govori le o povprečni porabi, ki je le 3,2 litra nafte na sto kilometrov. Varčnost pa je tudi posledica varčevanja pri teži, C4 cactus tehta le 965 kilogramov, kar 200 manj od podobno velikega C4.

Plačevali ga boste kot mobilnik

Koliko bo novinec stal, še ni znano. Citroën razkriva le nov način financiranja, ki je podoben nakupu mobilnega telefona. Kupec bo avto lahko najel za določeno obdobje, predvidene prevožene kilometre, v obrok pa bo lahko vštel tudi servis, zavarovanje,... vse razen goriva. Nekakšen all inclusive finančni lizing torej.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Vlagatelj Maks
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
FINANCE
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike
Finance
ELEKTRIKA
Tanja Smrekar Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 2

Kaos pred novim načinom obračunavanja elektrike: medtem ko na agenciji za energijo ne vidijo težav pri zaračunavanju elektrike po novem, elektrodistribucija opozarja, da je pri odčitavanju vse več motenj, ki jih ne morejo odpravljati sproti.

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 3

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.