Avto

Tudi v krizi se da, dokazujejo Dacia, Mazda in Jaguar

Novi modeli lahko obrnejo prodajni trend, v Evropi dokazujejo Dacia, Mazda in Jaguar. Pri nas pa modeli clio, golf, ceed in auris.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

03.02.2014 10:21
Čas branja: 2 min

Evropski in slovenski avtotrg sta v krču že vse od leta 2008, čeprav statistične številke občasno kažejo drugače. Priložnosti za rast kljub razmeram ostajajo, dokazujejo Dacia, Mazda in Jaguar. Te znamke so lani v Evropi pošteno povečale prodajo z novimi modeli. Pri nas pa so precej več kupcev kot predlani omrežili volkswagen golf, renault clio in kia ceed.

Jaguar-F-Type-2014-1600x1200-wallpaper-62.1391419436.jpg.c.600px.jpg
Jaguar F-type je lani tej angleški znamki prinesel 16 odstotno rast prodaje, prepričal je prek 2.700 Evropejcev.

Dacia prodrla z dostopnim sanderom

Kako premakniti trg, ki je v upadu že šest let zapored in zaradi ostrih cenovnih vojn prinaša vse slabše priložnosti za zaslužek? Proizvajalci so prepričani, da je rast možna zgolj z novimi modeli avtomobilov in seveda z dobrimi ponudbami. To so lani v Evropi dokazovale vsaj tri znamke iz zelo različnih cenovnih razredov. Povsem na dnu, med nizkocenovnimi znamkami, je romunska Dacia v lasti Renaulta predstavila novi model sandero, ki pri nas stane dobrih sedem tisoč evrov. Mestna dacia v običajni in nekoliko bolj robustni različici stepway je lani v Evropi prepričala 70 odstotkov več kupcev kot stari model leta 2012, skupaj 121.398. Prodaja znamke je lani predvsem zaradi sandera zrasla na rekordnih 294 tisoč vozil. V Sloveniji se je sandero držal dobro, kaj več ne. Lani je prepričal 487 kupcev, predlani pet manj. Uspešnica je ostal športni terenec duster.

Dacia-Sandero-2013-1600x1200-wallpaper-08.1391419797.jpg.s.600px.jpg
Novi model je lani prepričal kar 70 odstotkov več evropskih kupcev kot stari leta 2012.

Mazda v Evropi s CX-5, pri nas s poslovno šestico

Drugi zmagovalec leta 2013 je japonska Mazda, ki je s pomočjo kompaktnega športnega terenca lani v Evropi povečala prodajo za 18 odstotkov na 147 tisoč vozil. Terenska mazda je našla prek 50 tisoč kupcev, še enkrat toliko kot leta 2012. Pri nas je CX-5 lani zadržal podobno število kupcev kot leta 2012, slovenska uspešnica pa je bila mazda6 - poslovni avto leta 2013; njena prodaja je lani poskočila za 215 odstotkov na 186 vozil.

mazda6.1365713890.jpg.s.600px.jpg
Mazda je v Evropi rasla s športnim terencem CX-5, slovenska uspešnica pa je poslovna mazda6 (na sliki).

Jaguarjev roadster navdušil petične kupce

Tretja svetla zvezda evropskega avtotrga pa je iz visokega cenovnega razreda. To je angleški Jaguar v lasti indijske Tate. Lani je prodaja jaguarjev zrasla za 16 odstotkov na 27.394 vozil, kar 80 odstotkov rasti pa je zagotovil nov model - roadster F-type, ki je kljub visoki ceni (avto v povprečju stane več kot sto tisoč evrov) v nekaj mesecih našel 2.743 kupcev.

Slovence so ganili clio, golf, ceed in auris

Slovenci smo se raje kot za jaguarjev F-type v tem cenovnem razredu odločali za luksuzne range roverje. Lani je na naše ceste zapeljalo kar deset razkošnih Angležov s povprečno ceno prek 150 tisoč evrov. Mogočni range pa ni edini razkošni avto, ki je lani zapeljal na naše ceste. Za vidnejše preobrate na slabotnem slovenskem trgu pa so poskrbeli bolj dostopni modeli. Z vrha prodajne lestvice so to renault clio, ki je našel prek tisoč kupcev več kot leta 2012, še večjo številčno rast prodaje je dosegel novi golf - našel je 2.551 kupcev. Nova kia ceed je podvojila številke iz leta 2012 na 1.811 vozil, nova toyota auris pa je lani s 417 vozili prodajo predhodnika v letu 2012 presegla za več kot 200 odstotkov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

Preberite tudi:

22.06.2015
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Kakšno rast gradbenih aktivnosti napoveduje GZS za letos in prihodnje leto
TOP Gradbeništvo
Napovedi gradbenih aktivnosti
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Kakšno rast gradbenih aktivnosti napoveduje GZS za letos in prihodnje leto

Po lanski veliki, 24-odstotni rasti gradbenih aktivnosti se bodo te v Sloveniji letos zelo upočasnile, v EU se bodo zmanjšale. Lani so bile investicije v zgradbe vredne 7,1, letos bodo 7,6, prihodnje leto pa 7,9 milijarde evrov.

FINANCE
Marčni podatek: Inflacija v Sloveniji se ne znižuje, nasprotno
Finance
inflacija
Albina Kenda Marčni podatek: Inflacija v Sloveniji se ne znižuje, nasprotno 3

Če gledamo nacionalno specifično košarico, se je inflacija v Sloveniji marca celo povišala - s februarskih 3,4 odstotka na marčnih 3,6 odstotka. Tudi če gledamo vseevropsko primerljivo košarico dobrin, slovenska inflacija ne popušča. Dodajamo hiter pogled na inflacijo v Italiji

FINANCE
Triglav: kaj je udarilo po njihovem dobičku v letih 2022 in 2023
Finance
ZAVAROVALNICA
Tanja Smrekar Triglav: kaj je udarilo po njihovem dobičku v letih 2022 in 2023 2

Iz letnega poročila: zakaj je predlanski rezultat po novem izguba namesto stomilijonski dobiček? Tudi zaradi davkov.

FINANCE
Kamniški podjetnik: Javni uslužbenci bi morali tekmovati v spodbujanju gospodarstva
Finance
KAMNIŠKI RAZVOJNI FORUM
Jana Petkovšek Štakul Kamniški podjetnik: Javni uslužbenci bi morali tekmovati v spodbujanju gospodarstva 1

Na Kamniškem razvojnem forumu bomo govorili o nujni podpori gospodarstvu ter iskanju razlikovalnih prednosti, ki jih ima kamniška občina veliko.

FINANCE
IKT
Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTKlemen Koncilja Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?

Slovenija je ob pospešku digitalizacije posla ostala zadaj, vsaj kar zadeva spletno poslovanje B2B. Še vedno se namreč ukvarjamo predvsem s CRM.

FINANCE
Prevozi
Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja
PRO
Prevozi
Prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja (PRO)

Transport poganjajo stroji, tovornjaki, dostavniki in drugi. V drugačnih konfiguracijah živijo življenje delavcev, denimo na poplavnih območjih Črne na Koroškem, ki smo jo obiskali sredi februarja.