Avto

Šestica za vrh poslovnega razreda

Mazda6 v limuzinski izvedbi prinaša osvežitev v poslovni razred, z najmočnejšim bencinarjem, vso opremo in samodejnim menjalnikom pa pomeni odmik od običajnega

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

26.01.2014 21:10
Čas branja: 3 min

Mazda je s tretjo generacijo šestice poskrbela za revolucionaren, razgiban in predvsem zelo seksi videz. Tudi limuzina je na zunaj atraktivna in drzna, notranjost pa je lepo oblikovana in prostorna. Avto je tako v poslovni razred vnesel precej svežine, ob mikavni zunanji podobi, prostornosti in dobrih voznih lastnosti pa ponuja še tihe in predvsem varčne bencinske atmosferske motorje.

IMG_4330.20140126201618.jpg.s.600px.jpg



Tehnični podatki



Moč motorja: 141 kW (192 KM) @ 5700 vrt/min



Pospešek (0-100 km/h): 7,8 s



Največja hitrost: 223 km/h



Poraba goriva (kombinirana): 6,3 l/100 km



Emisije CO2: 148 g/km



Največji navor: 256 Nm @ 3250 vrt/min



Testna poraba: 8,1 l/100 km



Cena osnovnega modela Revolution: 32.290 evrov



Cena testnega modela: 33.660 evrov

Limuzinska Mazda 6 je svojevrsten posebnež, saj je za dobrih šest centimetrov daljša od karavanske in v dolžino meri 487 centimetrov, v zadku ponuja 489 litrov prostornine (karavan 522 litrov). Ob tem ima za kar osem centimetrov daljšo medosno razdaljo (283 cm), kar se najbolj pozna na zadnji klopi. Njena oblika sicer odškrtne kak centimeter za glave visokih, vseeno pa se zdi tale Mazda 6 prava poslovna limuzina - sploh s tipično ameriškom paketom. Ta ponuja najmočnejši 2,5-litrski štirivaljnik (!) s 141 kW (192 KM) in umirjen šeststopenjski samodejni menjalnik. Drži, nekoliko eksotična kombinacija za slovenske razmere, vsekakor pa je vredna greha v obliki 32.290 evrov naprej.

IMG_4463.20140126200601.jpg.o.600px.jpg

Močan motor na papirju šestico do stotice požene v 7,8 sekunde ter jo potisne vse do 223 km/h, vendar pa je celoten paket precej ameriški. Motor je tih, zna biti tudi odziven, a poudarek avta je na udobni potovalni vožnji in bo zelo všeč umirjenim voznikom. Ali pa potnikom na zadnji klopi. K temu pripomore tudi razmeroma uglajeno podvozje - seveda ostaja bolj čvrsto naravnano in v kabino prenese tudi kak tresljaj več, odkupi pa se med ovinki.

PB160021.20140126202800.jpg.s.600px.jpg

IMG_4307.20140126200501.jpg.c.600px.jpg

Menjalnik (ročka bi lahko bila tudi lepša) je sicer zelo dober, vendar si ob "kick downu" vzame nekaj časa za razmislek, potem pa le pripravi motor do hrumenja. Menjalnik in motor pa povsem spremenita karakter avtomobila, ko se odločimo za ročni način prestavljanja, bodisi prek ročice (neuglednega videza) ali prek ušes ob volanu. Mazda takrat postane pravi športnik, adrenalin pa vam še dodatno dvigne za štirivaljnika prav dirkaško poetičen zvok motorja. Dizli, kje ste?

IMG_4368.20140126201745.jpg.n.600px.jpg

Za natančnim volanom šestica ponuja prefinjen občutek. V notranjosti prevladujeta usnje in črnina, prostora na zadnji klopi je dovolj za noge in za glave, prednji sedeži pa so dobri in udobni. Položaj za volanom je odlično nastavljiv za voznike vseh velikosti. Končna obdelava je na visoki ravni, avtu pa bi se podal večji zaslon na sredinski konzoli.

PB160034.20140126200829.jpg.o.600px.jpg

PB160041.20140126204123.jpg.o.600px.jpg

Šestica je sicer po naprednih pripomočkih v samem vrhu razreda. Vozniku so na voljo sistemi za mrtve kote, nenadno spremembo voznega pasu, preklapljanje snopa biksenonskih in aktivnih žarometov (zasluži si pohvalo, saj deluje praktično idealno in brez nenamernih napak, ki bi zaslepile nasproti vozečega), opozarjanje in samodejno zaviranje ob nevarnosti pri nižjih hitrostih, testni pa je ponujal tudi radarski tempomat MRCC (Mazda Radar Cruise Control), ki je deloval zadovoljivo. V gneči žal ne zna popolnoma ustaviti ter speljati, pri višjih posegih pa lahko drastično posega v vožnjo, ko denimo nenadoma pred nas skoči kak drug avto.

IMG_4521.20140126202104.jpg.s.600px.jpg

Če iščete primeren managerski avto, ter želite nekaj novega in svežega, potem je takšna šestica lahko prava za vas. Z njo vas med uglednimi Nemci ne bo sram na poslovnih sestankih in srečanjih, hkrati ne bo zbujal nevoščljivosti ali zbujal prevelike pozornosti, kar v poslu šteje. Če ob tem še dostikrat premagujete daljše razdalje in občasno radi "spustite konje na pašo", potem velja razmisliti o takšni Mazdi 6. Na testu smo sicer v povprečju porabili 8,1 litra na sto prevoženih kilometrov, kar tudi ni veliko za bencinarja s toliko konji.

IMG_4338.20140126202251.jpg.s.600px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

22.01.2014
FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
TOP Gradbeništvo
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Analitiki mirijo panogo, saj pravijo, da je upad posledica minulih rasti in da se prodaja vrača na normalne ravni.

FINANCE
Avto
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
Avto
AvtoMiloš Milač Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode

Kot kaže, bo spet uspešna, a na vse bolj skromni osnovi razreda klasičnih limuzin in karavanov, ki se umikajo športnim terencem.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.