Avto

Lahko bi bil tudi Nemec

Novi hyundai i10 je oblikovno simpatičen, po materialih, izdelavi in opremi pa zelo resen malček v celoti zasnovan v Evropi.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

22.01.2014 16:39
Čas branja: 2 min

Včasih smo jih preprosto označevali s Korejci. Morda je imelo to v začetku, pred 24 leti ko so prišli v Slovenijo, celo nekoliko negativen predznak. Kasneje so postali sinonim za kakovost in dobro vsebino za nizko ceno. Cenenost je ostala, kasneje se je popravila v preprostost.

Hyundai-i10-2014-1600x1200-wallpaper-26.jpg.s.600px.jpg
Novi hyundai i10 je bolj nov kot se zdi na prvi pogled. V celoti je daljši, širši, nekaj nižji in prostornejši. 252 litrski prtljažnik je največji v razredu.

Danes je Hyundai i10 evropski izdelek, razvit v Nemčiji in izdelan v Turčiji. To med drugim pomeni tudi, da ne sodi več na dno cenovne lestvice, a vrednost glede na ceno ni nič slabša, saj se je močno popravila kakovost, vsebina in materiali. Dobil je celo nekaj barvitosti s katero nas sicer razvajajo italijanske (Fiat) in nekatere nemške znamke (Volkswagen in Opel).

Hyundai-i10-2014-800x600-wallpaper-53.1390405697.jpg.c.600px.jpg

Kratki previsi prinašajo veliko prostora

Novi i10 sodi v tretjo generacijo tega korejsko/evropskega malčka, zadnji je bil predstavljen pred šestimi leti. Dolg je 3,66 metra, v medosju meri 2,38 metra in širok 1,5 metra. Mere sodijo v najnižji razred, odsekani karoserijski robovi in kratki previsi pa ga prostorsko uvrščajo med za pol razreda višje.

Hyundai-i10-2014-1600x1200-wallpaper-4d.1390405747.jpg.n.600px.jpg

Preproste oblike, več svežine v kabini

V kabini je ostala le preprostost oblik in upravljanja s stikali, materiali pa so precej bolj imenitni na videz in dotik. Svežino prinaša še dvobarvna armaturna plošča. V novem i10 je več predalov, prestavna ročica je bolj priročna, pomaknjena je poldrugi centimeter naprej, sedeži imajo daljšo sedalno površino in so bolj čvrsti, prtljažnik pa je s 252 osnovnimi litri največji med malčki.

Tri ali štirivaljni bencinar

Motorni del ponudbe zaznamuje litrski trivaljnik s 48,5 kilovati oziroma 66 konjskimi močmi ter 1,25 litrski štirivaljnik s 64 kilovati (87 konjskimi močmi). Dizelskega stroja ni več v ponudbi. "Našim kupcem tudi ni bil zanimiv," pravijo pri Hyundaiju. Motorja imata porabo med 4,7 in 4,9 litri. Pri osnovnem doplačilo v višini 300 evrov prinaša še paket bluedrive, ki vključuje sistem start&stop in pnevmatike z manjšim kotalnim uporom - ta porabo zmanjša na 4,3 litre. Pri obeh motorjih pa jo konkretno (več kot za liter) dvigne štiristopenjski samodejni menjalnik.

Hyundai-i10-2014-1600x1200-wallpaper-35.1390405795.jpg.s.600px.jpg

Ni poceni, a je bogat

Cene za i10 so pregledne in enostavne. Osnovni model i10 1.0 life stane 8.990 evrov, popusta ni. Znesek ni majhen, a relativno avto ni drag. Za ta denar ponuja pet vrat (za te je pri večini tekmecih potrebno doplačati), šest zračnmih blazin, klimatsko napravo, ESP, ABS in še kaj. Dodatnih 450 evrov prinese močnejši 1,25 litrski stroj. Model z vrha cenika 1.0 ali 1,25 style za 11.290 oziroma 11.740 evrov pa ima tudi ogrevan volan in prednja sedeža, pomoč pri speljevanju v klanec, tempomat in podobno.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine?
Finance
POKOJNINSKA REFORMA
Tanja Smrekar Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine? 2

Kje so nevarnosti, da bi bile pokojnine za tiste, ki plačujejo največ, lahko še bolj omejene oziroma nižje kot po zdajšnjem sistemu?

FINANCE
Okolje & energija
TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube
Okolje & energija
ENERGETIKA
Okolje & energijaPetra Sovdat TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube 1

Lastna proizvodna cena elektrike iz šoštanjske termoelektrarne je po neuradnih podatkih trenutno približno dvakratnik tržne.

FINANCE
Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala?
Finance
Špela Mikuš Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala? 2

Na koncu gre pri obeh taktikah omejevanja tehnoloških velikanov za svoj lastni interes, za interes "lokalnih" podjetij.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Transport in logistika
Bo Avtobusno postajo Ljubljana prevzel Nomago?
Transport in logistika
Potniški promet
Transport in logistikaNataša Koražija Bo Avtobusno postajo Ljubljana prevzel Nomago? 5

Nomago že upravlja 15 avtobusnih postaj v Sloveniji, med vsemi pa je poslovno najzanimivejša prav ljubljanska.

FINANCE
Avto
V Slovenijo zapeljal prihodnji "best seller" znamke Ford
Avto
AvtoJure Šujica V Slovenijo zapeljal prihodnji "best seller" znamke Ford 2

Ford tourneo courier naj bi pomenil nadomestilo za opuščene enoprostorce, kupce pa naj bi pritegnil z nekoliko bolj terenskim videzom, prostornostjo, predvsem pa ceno, ki se začne pri dobrih 24 tisoč evrih.

FINANCE
Predlog: v NS Triglava ostaja nekdanji član uprave Triglava in Petrola Igor Stebernak, na novo prihaja Rok Ponikvar
Finance
SKUPŠČINA
Tanja Smrekar Predlog: v NS Triglava ostaja nekdanji član uprave Triglava in Petrola Igor Stebernak, na novo prihaja Rok Ponikvar

Predlagana dividenda je 1,75 evra bruto na delnico

FINANCE
Prevozi
Uspešno leto 2023 za avtobuse MAN
Prevozi
PrevoziMarko Čopi Uspešno leto 2023 za avtobuse MAN

Prihodnje leto bo že polovica mestnih avtobusov MAN električnih, leta 2030 pa že 90 odstotkov vseh avtobusov MAN v Evropi.