Avtomobilski proizvajalci vložijo ogromna sredstva v razvoj osebnih in gospodarskih vozil, vključno z njihovim poimenovanjem. Podobno kot pri človeku je ime avta še kako pomembno, zgodovina pa pozna kar nekaj nerodnih in posledično neuspešnih primerov. Ves trud proizvajalcev glede imena modela pa je pri mnogih kupcih zaman, saj ti svoj avto poimenujejo in kličejo po svoje. Takšen naj bi bil vsak peti lastnik.
Pri tem po raziskavi DMEautomotive prednjačijo ženske in mlajši lastniki. Še več, mlajši kot je kupec vozila, več možnosti je, da bo dal avtu nadimek. Po svoje tako avto kliče kar 40 odstotkov lastnikov starih med 18 in 24 let, delež pa nato z leti pada - med populacijo staro 25-34 let je takšnih 30 odstotkov. Razlike so tudi glede na spol. Morda bo za koga presenetljivo, a pri ženskah je več možnosti, da bodo ljubkovalno poimenovale svoj avto. Novo ime da avtu skoraj vsaka četrta ženska, med moškimi pa je takšnih slaba petina.
Med ljudmi sicer bolj velja prepričanje, da imajo moški bolj strasten in oseben odnos s svojim vozilom, ženske pa na njih bolj gledajo kot na stvar, ki jih pripelje iz točke A v točko B. V praksi je kot kaže drugače. Ženske bolj pogosto po svoje poimenujejo avto, pri tem prevladujejo ženski vzdevki, pri moških pa moški.