Avto

Kozmetični popravki in novo srce za Oplovo merivo

Oplemenitena zunanjost, znotraj sodobna tehnologija in ergonomske rešitve, pod pokrovom osveženi motorji in menjalniki ter povsem novi turbodizel - takšna je popotnica za prenovljeno merivo

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

20.01.2014 09:03
Čas branja: 2 min

Enoprostorska Opel meriva kompaktnih mer je bila po treh uspešnih letih zrela za rahle kozmetične popravke, vendar bo razlike zunaj opazilo le pozorno oko, več sprememb pa je v notranjosti in pod motornim pokrovom. V dobrih desetih letih so pri Oplu prodali dober milijon meriv, 4,3 metra dolg avto pa naj bi kupce poslej privabil tudi z bolj funkcionalno notranjostjo, svežimi ergonomskimi rešitvami ter učinkovitejšimi pogoni. Cene se začnejo pri 14.520 evrov za najšibkejšega bencinarja, najcenejši dizel pa je na voljo za 16.916 evrov.

opel_meriva.20140120005100.jpg.s.600px.jpg

Na zunaj se meriva zdaj ponaša z več kroma na prednji maski hladilnika, okoli meglenk, na zadku, za pridih elegance pa poskrbi kromirana obroba pod bočnimi stekli. Spredaj ima po želji tudi prednje žaromete z AFL in LED tehnologijo (dnevne luči), tudi zadaj je pri posameznih izpeljankah moč opaziti LED luči.

opel-meriva41.1390204930.jpg

"Samomorilska" vrata na boku ostajajo, kar znajo zadaj še posebej ceniti starejši potniki in družine z majhnimi otroki. Takšna vrata omogočajo lažji vstop, odpirajo pa se pod kotom 84 stopinj. Popravkov so bili deležni prednji sedeži, zdaj imajo privzdignjeno sedalno površino, zadaj je hvaljena možnost pomika sedežev v vseh smereh - torej tudi vstran, kar prinese več prostora za ramena in kolena. Tako imenovani FlexSpace je na voljo za doplačilo, omogoča pa precejšnje prilagoditve zadnje klopi. V prtljažnik je moč spraviti 400 litrov, s podrto zadnjo klopjo pa se prostor malega enoprostorca poveča na 1.500 litrov.

opel-meriva1.1390204983.jpg.s.600px.jpg

V merivi je tudi IntelliLink, povsem novi Oplov "Infotainment" sistem, ki omogoča povezljivost oziroma komunikacijo in zabavo. Sistem se s pametnimi telefoni poveže prek Bluetootha, komunikacijski vmesnik pa prinaša večji zaslon kot prej. Pri Oplu so 50 milijonov evrov vložili v prenovo obstoječih 5- in 6-stopenskih menjalnikov, manjše naj bi bilo trenje, prestavljanje naj bi bilo še bolj tekoče. Po novem vse razpoložljive različice vgrajenih motorjev izpolnjujejo normo Euro 6.

opel_meriva2.20140120083126.jpg.s.600px.jpg

Na voljo so trije bencinski (1.4 100, 1.4 120 in 1.4 Turbo 140, srednji je na voljo tudi kot LPG, močnejšima lahko ukazuje avtomatika) ter dva turbodizelska. Motor 1.7 CDTI je že znan (pri nas je navoljo le z avtomatskim menjalnikom), novost pa je 1,6-litrski CDTi motor, ki so ga pred kratkim predstavili v zafiri. Gre ze enega bolj kultiviranih motorjev na trgu, ki ga izdelujejo porabski Slovenci v Monoštru.

opel-meriva3.1390205037.jpg.n.600px.jpg

Na poti z večjo zafiro nas je pozno poleti navduševal s tišino, z mirnostjo teka, odsotnostjo vibracij ter dokaj nizko povprečno porabo. Motor zmore 100 kW (136 KM) ter 320 Nm navora pri dva tisoč vrtljajih v minuti. Glede na starejšega 1,7-litrskega turbodizla porabi pol litra manj goriva, pri tem ponuja več moči (šest konjev) in navora (za sedem odstotkov). Čez čas bo pripravljena tudi šibkejša različica s 110 "konji", ki naj bi porabila še manj goriva (kombinirano 3,8 litra na sto kilometrov, močnejši 4,4 litra).

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

03.09.2013
23.09.2013
19.02.2014
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 1

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
TOP Gradbeništvo
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Analitiki mirijo panogo, saj pravijo, da je upad posledica minulih rasti in da se prodaja vrača na normalne ravni.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.