Avto

Revoz lani proizvedel najmanj vozil po letu 1996

S tekočih trakov novomeškega Revoza je lani zapeljalo 93.733 vozil, kar je najmanj po letu 1996! Glede na leto 2012 je proizvodnja padla za dobrih 28 odstotkov, glede na 2007 pa se je več kot prepolovila

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

17.01.2014 13:52
Čas branja: 1 min

V Revozu, edinem slovenskem proizvajalcu vozil, ki je od leta 2004 v popolni lasti francoskega Renaulta, so lani izdelali manj kot 94 tisoč vozil. Manj so jih nazadnje proizvedli leta 1996 (89.229 vozil).

Že glede na leto 2012 upad znaša krepkih 28 odstotkov, na leto 2011 46 odstotkov, leta 2007 pa so v Novem mestu denimo proizvedli več kot 200 tisoč vozil. Kljub (pričakovano) nizkim številkam pa jim v Revozu optimizma ne manjka, saj uspešno uresničujejo veliko naložbo, ki naj bi letos prinesla proizvodnjo modelov, ki izhaja iz partnerstva med zvezo Renault-Nissan in nemškim Daimlerjem. To bosta novi twingo in Smart forfour.

revoz-proizvodnja-twingo-mm.1377624789.jpg.s.600px.jpg

Precej manjša proizvodnja kot v preteklih letih je sicer posledica padca prodaje avtomobilov na evropskem trgu in še posebej občutnega padca segmenta manjših vozil, v katerega sodijo tudi modeli, ki jih izdelujejo v Novem mestu. Poleg tega je bila v letu 2013 proizvodnja clia II zaradi spremembe evropske zakonodaje namenjena le še severnoafriškemu trgu, medtem ko je zaradi slabega odziva na trgu konec decembra 2013 dokončno prenehala proizvodnja renault winda. Največja tržišča za Revoz ostajajo Francija, Nemčija, Italija, Belgija ...

revoz-tehnoloska-voda.1364839405.jpg.c.600px.jpg

Sporazum s socialnimi partnerji in prilagodljivost proizvodnega procesa nista prinesla ostrejših ukrepov, kot je denimo dodatno odpuščanje oziroma zniževanje plač. Tako je podjetje poslovno leto 2013 zaključilo z obratovanjem v eni izmeni in pol ter z 2.036 zaposlenimi.

Vrednost naložb je v letu 2013 presegla 150 milijonov evrov. Največ naložbenih del je bilo povezanih s postavitvijo novega obrata za sestavo karoserij, ki je bil v času zaustavitve proizvodnje konec leta tudi dokončan, med drugimi večjimi deli pa so bili še razširitev objekta za skladiščenje orodij v obratu za preoblikovanje pločevine, zaključna dela v lakirnici in nov zalogovnik karoserij ter na montaži sprememba talnega tekočega proizvodnega traku za opremo vozila. Tako kot leto poprej, ko je večina gradbenih del in tistih, povezanih s postavitvijo nove proizvodne opreme, pripadla slovenskim dobaviteljem, se je tudi v lanskem letu nadaljevalo sodelovanje s slovenskimi podjetji na področju sestave proizvodnih naprav, avtomatike, montaže in gradbeništva.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

Preberite tudi:

06.01.2014
26.02.2013
FINANCE
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike
Finance
ELEKTRIKA
Tanja Smrekar Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 1

Kaos pred novim načinom obračunavanja elektrike: medtem ko na agenciji za energijo ne vidijo težav pri zaračunavanju elektrike po novem, elektrodistribucija opozarja, da je pri odčitavanju vse več motenj, ki jih ne morejo odpravljati sproti.

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)