Novi Porsche 911 targa se predstavlja kot inovativna posodobitev klasičnega modela iz leta 1965 in je v tesnem sorodstvu s kabrioleti iz družine 911 Carrera 4. Tehnika in karoserija sta vse do okenske linije v veliki meri namreč enaki. Zaradi kombinacije širokega zadka, ki je značilen za modele s štirikolesnim pogonom, ter targa loka in kupolastega zadnjega stekla deluje najnovejša izpeljanka modela 911 še bolj športno.
Novi 911 targa ima tako kot legendarna prva targa značilno širok lok namesto B-stebričkov, pomični strešni segment nad sprednjima sedežema in neprekinjeno zadnje steklo brez C-stebričkov. Za razliko od klasičnih modelov lahko pri novi targi strešni segment odpiramo in zapiramo s pritiskom na gumb. Pri tem avtomatski strešni sistem platneni element zloži za zadnje sedeže. Novinec bo pri nas na voljo od 10. maja z začetno ceno 136 tisoč evrov, targa S pa bo stala najmanj 162 tisočakov.
Tipično porschejevska zasnova serijskega štirikolesnega pogona PTM, pri kateri je poudarek na zadnji premi, tudi pri tej najnovejši različici modela 911 zagotavlja optimalno vozno dinamiko na vseh vrstah podlage in v vseh vremenskih pogojih.
Nova generacija modela targa bo tako kot njena predhodnica na voljo v dveh različicah z izključno štirikolesnim pogonom. V 911 Targi 4 bije srce 3,4-litrskega bokser motorja z močjo 257 kW (350 KM), ki v kombinaciji z menjalnikom PDK in paketom Sport Chrono od 0 do 100 km/h pospeši v 4,8 sekunde in doseže končno hitrost 282 km/h. Poraba znaša - odvisno od menjalnika - med 9,5 in 8,7 l/100 km (223-204 g/km CO2).
Še zmogljivejša je 911 Targa 4S z močjo 294 kW (400 KM), ki jo črpa iz 3,8-litrske gibne prostornine. Njena končna hitrost je do 296 km/h, pospešek z menjalnikom PDK in paketom Sport Chrono pa znaša 4,4 sekunde. Poraba goriva se - odvisno od menjalnika - giblje med 10,0 in 9,2 l/100 km (237-214 g/km CO2). Zmogljivosti motorja in vozne zmogljivosti ter učinkovitost so na ravni kabrioletov 911 Carrera 4. Oba športna avtomobila sta normirana po standardu Euro 6.