Evropska veja japonske Toyote je lani dosegla tretjo zaporedno rast prodaje, tržni delež pa se jim je dvignil na 4,7 odstotka. Skupaj so prodali 848 tisoč modelov Toyota (804 tisoč) in Lexus (43 tisoč), kar je skoraj deset tisoč vozil več kot leto prej. Petino skupne prodaje predstavljajo hibridni modeli.
Pri Toyoti so tako še posebej izpostavili rast prodaje njihovih hibridov, v Evropi so jo povečali za 43 odstotkov na 157 tisoč, od tega so jih na Stari celini (Francija, Anglija) proizvedli 116 tisoč. Številka je enkrat višja kot 2012, prodaja hibridov pa je ob splošnem padcu evropskega trga tudi ključna pri krepitvi skupnega tržnega deleža - ta je glede na 2012 skočil za 0,2 odstotne točke.
V letu 2013 so podvojili prodajo modela yaris hybrid (50 tisoč vozil), za 66 odstotkov pa se je okrepila prodaja hibridnega aurisa (39 tisoč). Pozitivno je bil sprejet karavanski auris, takšnih s hibridnim pogonom prodajo več kot 60 odstotkov, še večji pa je odstotek pri Lexusih. Kar 94 odstotkov teh premijskih vozil je namreč hibridov, tudi model IS, kjer se je prodaja potrojila. Lexus IS sicer konkurira vozilom v premijskem razredu z dizelskim agregatom, rekordno prodajo pa so dosegli v Rusiji, Franciji, Izraelu in Norveški.
Pri modelih se je sicer najbolj okrepila prodaja aurisa (za 59 odstotkov), sledita corolla (rast za sedem odstotkov) in verso (rast za 5,3 odstotka). Pri modelu rav4 se je prodaja okrepila za 42 odstotkov na 95 tisoč vozil - na trg je sicer prišel novi model.