December je za avto posel razmeroma slab mesec, saj kupci denar namenjajo za druge izdatke. Pretekli december pa so avtomobilski prodajalci v Evropi uspeli obrniti trend, prodaja avtov je zrasla za 13 odstotkov na 948 tisoč, leto 2013 pa se je še vedno zaključilo z dvoodstotnim padcem v primerjavi z letom 2012.
Prodajno mrzlico so ustvarili dodatni popusti
Razlog za nenadno rast prodaje je v dodatnih popustih s katerimi so trgovci lovili kupce, ti so pri znamkah Opel, Citroën, Renault in Ford v Nemčiji in na nekaterih drugih trgih presegli 20 odstotkov. Decembrski zmagovalci so bili Renault s 29 in Dacia s 49 odstotno rastjo prodaje v primerjavi z decembrom predlani. Volkswagen je prepričal 22 odstotkov več kupcev, Ford 20 odstotkov in Toyota 11 odstotkov. Prodaja chevroletov je po objavi novice o umiku iz Evrope upadla za 29 odstotkov.