Ko je leta 2009 zasijal pod lučmi frankfurtskega avtosalona, je bil superzmogljivi električni Audi R8 e-tron "tik pred serijsko proizvodnjo". Seksi športnika so potem pokopali, ga spet obljubili kupcem in znova pokopali. Ko se je že zdelo, da smo imeli junija lani priložnost voziti zadnje kilometre električne zveri, so ga zdaj znova napovedali za serijsko proizvodnjo.
Audi R8 e-tron so najbolj teple baterije - doseg športnika je bil dokaj skromen (približno 215 kilometrov), proizvodni stroški pa visoki (okoli milijon evrov za enega). Zdaj je šel razvoj toliko naprej, da znova vidijo potencial. "Električna vozila imajo veliko prihodnost," je ob tem povedal Audijev tehnični vodja Ulrich Hackenberg. Originalni R8 e-tron je za shranjevanje energije uporabljal baterijske vložke, zdaj razmišljajo o drugačnem tipu baterij. Hackenberg je ob tem namignil, da bo R8 e-tron služil kot napovednik vseh prihajajočih naprednih tehnologij.
Če bo Audi R8 e-tron dejansko prišel na ceste, bo s tem konkuriral BMW i8. Pri BMW so sicer Audi "špiknili" zaradi nove tehnologije oziroma koncepta laserskih LED luči, ki so jo sami predstavili že leta 2011, zdaj pa večino časa posvečajo prav serijski proizvodnji električnega superšportnika.