Športna, kompaktna in vsestranska podoba, narejena iz aluminija in z ogljikovimi vlaknu ojačane plastike - takšen je dobro tono in pol težak Audijev križanec allroad shooting brake. Študija povzema število značilnih potez iz preteklosti ter jih hkrati združuje z novostmi, kar pomeni, da pomalem že zremo v prihodnje modele - prvi bo model TT.
Študija prinaša značilno masko vozila s kromiranimi vodoravnimi prečkami, tukaj so še prepoznavni žarometi z LED dnevnimi lučmi, zadnje luči so podobne tistim pri modelu TT, črne plastične obrobe pa so že tako ali tako značilnost allroadov. Allroad shooting brake ima sicer dvovratno zasnovo, v oči padejo 19-palčna platišča, po vsej verjetnosti pa bo kar nekaj njegovih oblikovnih potez moč videti v modelu Q1. Ta naj bi luč sveta uzrl čez dve leti.
Bolj drzno kot zunanjost je oblikovana notranjost. Tako so gumbe za upravljanje s sistemom za prezračevanje namestili na zračnike, ki spominjajo na obliko letalske turbine, kar bomo videli v TT. Iz bodočega kupeja je povzet tudi multimedijski sistem MMI, ki je skupaj z merilniki združen v 12,3-palčni zaslon TFT, postavljen za volanski obroč. Gumb elektronske ročne zavore se nahaja na prestavni ročki avtomatskega menjalnika.
Študija je tudi mehansko zanimiva, saj priključni hibridni pogon prvič združuje s štirikolesnim pogonom. Dvolitrski turbobencinski motor zmore 215 kW (282 KM) in postreže s 380 Nm navora. Skupaj s še dvema elektromotorjema naj bi ponudil 300 kW (408 konjev) in 650 Nm navora. Baterijo bo moč polniti tudi prek gospodinjske vtičnice. V povsem električnem načinu bi allroad shooting brake premagal 50 kilometrov, na elektriko pa bi dosegel 130 km/h.