Med proizvajalci luksuznih vozil se bije trd boj za prvo mesto, a še devetič zapored se je tam obdržal nemški BMW. Ta je lani prodajo povečal za 7,5 odstotka na rekordnih 1,66 milijona vozil, k temu sta največ pripomogla limuzinska serija 3 in kompaktni terenec X1. Če prištejemo še Mini in Rolls-Royce, je BMW prodajo lani okrepil za 6,4 odstotka na 1,96 milijona vozil. Največjo rast so dosegli v Aziji, na Kitajskem in v Južni Koreji se je prodaja povečala za 20 oziroma 18 odstotkov, za slab odstotek pa je padla v Evropi.
Audi in Mercedes si sicer prizadevata do konca desetletja prevzeti primat, vendar pa tudi BMW veliko vlaga v razvoj novih modelov. Tako tudi v letošnjem letu računajo na rekordno leto, na avtosalonu v Detroitu pa bodo predstavili serijo 2 coupe, s katero si želijo povrniti vodstvo po prodaji v ZDA. Tega jim je lani prevzel Mercedes. Vsi trije nemški premium proizvajalci so sicer lani dosegli rekordne rezultate, pri tem jim je pomagala prisotnost na Kitajskem, Indiji, Rusiji in okrevanje v ZDA.
Rekordne številke so lani dosegle tudi luksuzne Volkswagnove znamke, Porsche je prodal 15 odstotkov več, Bentley 19 odstotkov več, Audi pa 8,3 odstotka več. Tudi tukaj je bila gonilo rasti Azija oziroma Kitajska, dobro pa jim je delo tudi okrevanje ZDA. Audi je sicer skupaj prodaj 1,57 milijona vozil, Porsche 162 tisoč, Bentley pa dobrih deset tisoč.
Mercedes je lani prodal rekordnih 1,462 milijona vozil po svetu, kar pomeni skoraj 11-odstotno rast prodaje. Precejšen skok je Mercedes dosegel v ZDA, kjer je prodal 14 odstotkov več kot leto prej oziroma 313 tisoč primerkov, na domačem trgu pa mu je prodaja padla za 2,2 odstotka. K rasti sta precej primogla novi E in S, za kar 64 odstotkov pa je poskočila prodaja manjših modelov A, B in CLA.