Avto

Marchionne: Lancia zgolj v Italiji, VW naj sanja Alfa Romeo

Avtomobili znamke Lancia bodo v prihodnje v prodaji le še v Italiji, je dejal Sergio Marchionne ter hkrati zavrnil možnost, da bi Alfo Romeo prodali nemškemu avtomobilskemu velikanu Volkswagen

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
avtor
13.01.2014 09:43
Čas branja: 1 min

Legendarne Lancie bodo v prihodnje naprodaj le še v Italiji, je dejal glavni izvršni direktor lastnika te znamke, avtomobilskega proizvajalca Fiat, Sergio Marchionne. Pojasnil je še, da bodo tudi v Italiji na voljo le še avtomobili Lancia Ypsilon. Lancia je bila ustanovljena leta 1906 in je dolgo veljala za eno najbolj prestižnih avtomobilskih blagovnih znamk na svetu. Fiat jo je prevzel leta 1969, v zadnjih letih pa je močno skrčil investicije vanjo.

lancia_ypsilon.20140113094123.jpg.s.600px.jpg

Marchionne je že leta 2012 nakazal, da Lancia nima prihodnosti. "Moramo biti pošteni. Lancia nikoli ne bo več tisto, kar je bila. Edini njen model, ki ima vrednost v Evropi, je Ypsilon, ki ga bomo rešili. Preostali modeli nimajo nobene privlačnosti," je dejal ob tisti priložnosti.

lancia_ypsilon1.20140113094237.jpg.s.600px.jpg

Po drugi strani pa ima prvi mož Fiata očitno velike načrte z drugo veliko italijansko avtomobilsko blagovno znamko v lasti Fiata Alfa Romeo. "V skrivnih hangarjih po vsej Italiji so skupine naših zaposlenih, ki snujejo nove Alfine modele, ki jih bomo predstavili aprila," je napovedal in izrazil prepričanje, da jim bo uspelo tej znamki povrniti nekdanji sijaj.

Hkrati je Marchionne zavrnil možnost, da bi Alfo Romeo prodali nemškemu avtomobilskemu velikanu Volkswagen. "O tem lahko samo sanjajo," je dejal. To je bil sicer prvi Marchionnejev intervju (dal ga je za italijansko La Repubblico), od kar je Fiat minuli teden dokončal prevzem ameriškega proizvajalca avtomobilov Chrysler.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
TOP Gradbeništvo
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Analitiki mirijo panogo, saj pravijo, da je upad posledica minulih rasti in da se prodaja vrača na normalne ravni.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.