Na drugem mestu na lestvici števila prodanih hibridnih vozil v Evropi je francoska skupina PSA Peugeot Citroën, od začetka prodaje hibridnih dizelskih motorjev s tovrstno tehnologijo jih je prodala že prek 50 tisoč. Vsak tretji Citroën DS5, vsak četrti Peugeot 508 in vsak peti Peugeot 3008 v Evropi se proda s hibridnim dizelskim motorjem. Na vrhu po prodaji je sicer japonska Toyota.
S hibridno dizelsko tehnologijo "Hybrid4", ki je bila predstavljena v začetku leta 2012, so opremljeni Peugeoti 3008 in 508 HYbrid4 ter 508 RXH in Citroën DS5 Hybrid4. Popolnoma hibridni pogonski sklop združuje vozne zmogljivosti dizelskega motorja 2.0 HDI s 163 konjskimi močmi v prednjem delu vozila, elektromotor s 37 konji pa poganja zadnji kolesni par. Tak hibrid nudi dinamične občutke v vožnji (200 konjskih moči, štirikolesni pogon, mestna vožnja z električnim pogonom, funkcija "boost" ob sunkovitem pospeševanju).
Hybrid4 omogoča nizko porabo goriva in izpust škodljivih emisij CO2 - od 85 g/km dalje oziroma 3,3 l goriva na 100 km - hkrati je ohranil enake zmogljivosti z vidika moči. V primerjavi z dizelskim motorjem z isto močjo nudi za 35 odstotkov nižjo porabo goriva.