Res je, 2008 ni prvi peugeotov športni terenec, je pa prvi ki je nastal v Peugeotovi hiši. Za razred oziroma dva večja modela 4008 in 4007 sta bila razvita na osnovi mitsubishijevih modelov ASX in outlander, Francozi so ju le preoblekli v bolj trendovska oblačila, jima spolirali podrobnosti.
Športni terenec s prednostmi manjšega 208
Zakaj nam je bil mali, le 4,16 metra dolgi 2008 tako všeč? Brez dvoma ne zaradi roza nalepk, mimogrede lahko dobite tudi zelene, ampak zaradi zelo posrečene celote, ki jo ponuja ta malo športni terenec. Velike zasluge za visoke ocene ima že osnova modela 208, ki prinaša lahko gradnjo (2008 z najtežjim motorjem 1.6 HDI tehta razumnih 1.180 kilogramov) in dobro izkoriščeno in zračno potniško kabino, tudi armaturno ploščo z merilniki ki jih gledamo prek zelo majhnega in prijetno odebeljenega volana (nam je takšna postavitev všeč, vsem pa ne ustreza) ter priročen informacijski zaslon na sredinski konzoli. Ta je močno izbočen in kar skoči pod voznikove prste. Sprehanjanje po menijih je enostavno. Ker so ukazi shranjeni na zaslonu, je manj gumbov na sredinski konzoli, kar ponovno pripomore k lažjemu rokovanju.
Prostorna in zračna kabina
Čeprav je 2008 s 4,16 metra skromen, je v kabini zaradi pametne zasnove dovolj prostora za štiri odrasle potnike, v dolžino in višino. Prtljažnik ima solidnih 360 litrov, s podiranjem zadnje klopi pa ustvarite skoraj 1.200 litrov prostora. V kabini hvalimo še dobre in ravno prav visoke sedeže, solidno izdelavo in preglednost. Majhen volan je mehak, a vseeno natančen, avto je zelo okreten, dovolj gladko teče celo menjalnik.
Odlično uglašeno podvozje
V vožnji pa 2008 najbolj navduši s podvozjem, ki je glede na večjo oddaljenost karoserije od tal odlično uglašeno. Poleg dobrega prestrezanja cestnih neravnin, ponuja dovolj čvrstosti - takšno usklajenost smo denimo pogrešali pri renaultu capturju.
Grip control le delno nadomešča štirikolesni pogon
Nekaj kompromisa prinašajo le celoletne pnevmatike, ki so na kolesih 2008 zato, ker je ta opremljen s sistemom grip control. Ta s pomočjo elektronike učinkuje kot delna zapora diferenciala, kolesom pa glede na podlago dovaja ravno prav moči, da se izvlečete iz snega, blata, peska,... Pri vožnji po terenu tudi izklopi delovanje ESP. Seveda ne more nadomestiti štirikolesnega pogona, pomagal pa bo v manj zahtevnih situacijah, ko se boste zakopali v blatu na gozdni poti do vikenda.
Dobro opremljen navduši, a je precej drag
Veliko je k dobremu vtisu pripomogel najmočnejši 1,6 litrski turbodizel s 84 kilovati, ki deluje uglajeno, odločno in ob tem razvaja še s skromno porabo. Številke pod petimi litri so mogoče brez naprezanja. A omenjeni stroj najbrž ne bo prav pogosta izbira v 2008, saj skupaj z najbogatejšo opremo allure ceno avta dvigne prek 20 tisoč evrov oziroma tisočaka manj s popustom. Za ta denar dobite že razred večjega športnega terenca, vprašanje je le ali ga potrebujete. Vseeno so modeli iz sredine cenika, s skromnejšo opremo in motorjem, bolj pametna izbira.