Avto

Peugeot 2008: že prvi je zelo dober

Čakanje na peugeotovega prvega lastnega športnega terenca se je izplačalo, 2008 je izjemno posrečen. Dobite ga tudi brez roza nalepk.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

08.01.2014 15:54
Čas branja: 2 min

Res je, 2008 ni prvi peugeotov športni terenec, je pa prvi ki je nastal v Peugeotovi hiši. Za razred oziroma dva večja modela 4008 in 4007 sta bila razvita na osnovi mitsubishijevih modelov ASX in outlander, Francozi so ju le preoblekli v bolj trendovska oblačila, jima spolirali podrobnosti.

IMG-4466.1389195515.JPG.c.600px.jpg
Peugeot 2008 je kratek, visok, prostoren in zelo okreten.

Športni terenec s prednostmi manjšega 208

Zakaj nam je bil mali, le 4,16 metra dolgi 2008 tako všeč? Brez dvoma ne zaradi roza nalepk, mimogrede lahko dobite tudi zelene, ampak zaradi zelo posrečene celote, ki jo ponuja ta malo športni terenec. Velike zasluge za visoke ocene ima že osnova modela 208, ki prinaša lahko gradnjo (2008 z najtežjim motorjem 1.6 HDI tehta razumnih 1.180 kilogramov) in dobro izkoriščeno in zračno potniško kabino, tudi armaturno ploščo z merilniki ki jih gledamo prek zelo majhnega in prijetno odebeljenega volana (nam je takšna postavitev všeč, vsem pa ne ustreza) ter priročen informacijski zaslon na sredinski konzoli. Ta je močno izbočen in kar skoči pod voznikove prste. Sprehanjanje po menijih je enostavno. Ker so ukazi shranjeni na zaslonu, je manj gumbov na sredinski konzoli, kar ponovno pripomore k lažjemu rokovanju.

IMG-4551.1389195638.JPG.c.600px.jpg
Majhen volan in merilniki, ki jih gledate prek njega. Zasnova, ki ne ustreza vsem. Nihče pa se ne bo pritoževal nad priročnim informacijskim zaslonom.

Prostorna in zračna kabina

Čeprav je 2008 s 4,16 metra skromen, je v kabini zaradi pametne zasnove dovolj prostora za štiri odrasle potnike, v dolžino in višino. Prtljažnik ima solidnih 360 litrov, s podiranjem zadnje klopi pa ustvarite skoraj 1.200 litrov prostora. V kabini hvalimo še dobre in ravno prav visoke sedeže, solidno izdelavo in preglednost. Majhen volan je mehak, a vseeno natančen, avto je zelo okreten, dovolj gladko teče celo menjalnik.

IMG-4568.1389195758.JPG.c.600px.jpg
V zadek gre od 360 do 1.194 litrov prtljage.

Odlično uglašeno podvozje

V vožnji pa 2008 najbolj navduši s podvozjem, ki je glede na večjo oddaljenost karoserije od tal odlično uglašeno. Poleg dobrega prestrezanja cestnih neravnin, ponuja dovolj čvrstosti - takšno usklajenost smo denimo pogrešali pri renaultu capturju.

IMG-4487.1389195928.JPG.c.600px.jpg

Grip control le delno nadomešča štirikolesni pogon

Nekaj kompromisa prinašajo le celoletne pnevmatike, ki so na kolesih 2008 zato, ker je ta opremljen s sistemom grip control. Ta s pomočjo elektronike učinkuje kot delna zapora diferenciala, kolesom pa glede na podlago dovaja ravno prav moči, da se izvlečete iz snega, blata, peska,... Pri vožnji po terenu tudi izklopi delovanje ESP. Seveda ne more nadomestiti štirikolesnega pogona, pomagal pa bo v manj zahtevnih situacijah, ko se boste zakopali v blatu na gozdni poti do vikenda.

Dobro opremljen navduši, a je precej drag

Veliko je k dobremu vtisu pripomogel najmočnejši 1,6 litrski turbodizel s 84 kilovati, ki deluje uglajeno, odločno in ob tem razvaja še s skromno porabo. Številke pod petimi litri so mogoče brez naprezanja. A omenjeni stroj najbrž ne bo prav pogosta izbira v 2008, saj skupaj z najbogatejšo opremo allure ceno avta dvigne prek 20 tisoč evrov oziroma tisočaka manj s popustom. Za ta denar dobite že razred večjega športnega terenca, vprašanje je le ali ga potrebujete. Vseeno so modeli iz sredine cenika, s skromnejšo opremo in motorjem, bolj pametna izbira.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Manager
Nova uredba, še en papirnati tiger
Manager
ManagerGorazd Suhadolnik Nova uredba, še en papirnati tiger

Lobisti so poskrbeli, da se bomo še bolj dušili v odpadni embalaži, le plastiko bo zamenjal papir.

FINANCE
Manager
Kako so zminirali reševanje krize z embalažo in odpadki
Manager
Zakonodaja EU
ManagerGorazd Suhadolnik Kako so zminirali reševanje krize z embalažo in odpadki 2

Zaradi interesov industrije se je izjalovil poskus, da EU z novo uredbo ukroti nenasitno porabo plastične in papirnate embalaže.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Manager
Subvencije, povsod subvencije: kateri ima od njih več – Počivalšek ali Jenull?
Manager
FRANKLOSKOP
ManagerPeter Frankl Subvencije, povsod subvencije: kateri ima od njih več – Počivalšek ali Jenull? 9

Vsak demonstrant na električnem kolesu lahko demonstrativno prekolesari vsaj dvakrat več kot tisti na navadnem.

FINANCE
Topjob
Ali lahko s subvencijo za mlade uveljavljate tudi davčno olajšavo
Topjob
TopjobLana Dakić Ali lahko s subvencijo za mlade uveljavljate tudi davčno olajšavo

Zbrali smo nekaj odgovorov zavoda za zaposlovanje na vprašanja delodajalcev pri subvencioniranem zaposlovanju mladih: kdo je lahko mentor in kakšni so pogoji, kako je z višjo subvencijo v primeru dodatnega pokojninskega zavarovanja.

FINANCE
Manager
Se umetna inteligenca lahko naučiti spoštovati pravo?
Manager
Antara Haldar
ManagerAntara Haldar Se umetna inteligenca lahko naučiti spoštovati pravo?

Ujeti pravo ravnotežje med spodbujanjem inovacij in zmanjšanjem morebitnih velikanskih tveganj, povezanih z novo tehnologijo, ni lahko.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)